זיכרון יעקב המושבה ממוקמת בלב טבע ירוק, משקיפה אל הים התיכון ומאופיינת באווירה כפרית ונעימה. זהו המקום המושלם לחופשה, כשרוצים להתנתק לרגע מהיום יום, ובלי שתצטרכו לנסוע רחוק. עדן אין, מלון בזכרון יעקב מציע חבילות אירוח מיוחדות לזוגות, משפחות וקבוצות קטנות.

מלון עדן אין עומד בתו הסגול ומקפיד להעניק חוויית אירוח הדומה ככל הניתן לימים כתיקונם. אנו עושים כל שביכולתנו כדי להעניק לכם את השירות הטוב ביותר תוך הקפדה על בריאותכם ובריאות אנשי הצוות. במלון ניתן לקבל מסכות ובמקומות שונים פזורים בקבוקי אלכוג'ל לנוחיותכם. בנינו חבילות אירוח בזכרון יעקב שיתאימו במיוחד לתקופה ויאפשרו לכם לטייל בארץ בבטחה.

אירוח בזכרון יעקב – המקום המושלם להירגע

אם אתם מחפשים מקום להירגע ולהתחבר לטבע ולשקט, אין כל ספק שזיכרון יעקב הוא יעד החופשה המושלם עבורכם. במושבה שממוקמת בין חיפה לתל אביב תוכלו להתרשם מהבתים העתיקים, ליהנות מהליכה קלילה במדרחוב ולשבת בבתי קפה ומסעדות שפתוחים בהתאם לתנאים הנדרשים.

דווקא עכשיו, כשהמצב אילץ את העסקים להתאים את עצמם מחדש, תוכלו למצוא שלל פעילויות לזוגות ומשפחות, חלקן מיוחדות מאוד וייחודיות לאזור.

חבילות האירוח שמחכות לכם

כל חבילות האירוח שלנו כוללות חדרים נעימים ומאובזרים, צוות קשוב וארוחת בוקר עשירה. גם עכשיו תוכלו ליהנות מבופה עשיר בהבדל קל- האוכל יוגש לכם על ידי המלצרים כדי לשמור על כלל האורחים. בקיץ פתוחה בפניכם בריכת המלון בתקנים מחמירים ועל פי כל ההנחיות והכי חשוב- המרחבים העצומים שמאפשרים לכם בזוג ו משפחה למצוא את הפינה שלכם. חשוב לנו להעניק לכם את החוויה המושלמת ותוכלו למצוא אצלנו שלל חבילות אירוח בזכרון יעקב:

חבילות אירועים בזכרון יעקב

בהתאם לתקנות אנו מזמינים אתכם לקיים אירועים כמו בר או בת מצווה, בריתות וחתונות. המלון מתמחה באירועים ומעמיד לרשותכם אולמות מתאימים, ציוד ברמה הגבוהה ביותר, צוות מקצוע ושף שיהיה אחראי לפנק את האורחים שלכם בטעמים נפלאים. לנוחיותכם, אתם וגם האורחים שלכם תוכלו להישאר ללון במלון לאחר האירוע וליהנות מארוחת בוקר מפנקת ביום שלאחריו.

חבילות אירועים בזכרון יעקב יותאמו לכם באופן אישי, בהתאם למספר המוזמנים, סוג האירוע והציפיות שלכם. אנחנו נעשה כל שביכולתנו כדי ליצור עבורכם חוויה בלתי נשכחת שתדברו עליה עוד שנים רבות קדימה.

חבילות לרוכבי אופניים

בזיכרון יעקב ובסביבה ישנם שלל שבילי אופניים ברמות קושי שונות וכל זאת בנוף ובטבע היפיפה שמאפיין את המושבה. מלון בזכרון יעקב הוא המקום המושלם לשהות בו לפני ולאחר הרכיבה כאשר בעדן אין אנחנו מציעים לאורחים חדר אחסון לאופניים ומאפשרים לקבוצות לקבל ארוחות בהתאמה אישית (יש לבקש מראש).

אנו מכירים היטב את שבילי הרכיבה ונשמח לעזור לכם לתכנן את החופשה שלכם. כמו כן, אנו מורגלים באירוח קבוצות ומשפחות שמגיעות עם אופניים. בין השבילים שמחכים לכם: שביל החורש לרכיבה קלה לאורך 7.5 ק"מ, שבילי רמת הנדיב ברמה קלה ובינונית לאורך כ-17 ק"מ, שביל המצוק המתאים לרכיבה ספורטיבית לאורך כ-10 ק"מ ועוד רבים.
חבילות חגים

לקראת החגים יצא מלון עדן אין בחבילות אירוח במחיר מיוחד. אתם מוזמנים לבלות כאן את החג, בחיק המשפחה ולהגיע עם המשפחה המורחבת. אנו מציעים לאורחים שלנו חדרים מאובזרים, אווירה נינוחה, שלל מדשאות, ארוחת בוקר מפנקת ויחס אישי.
אנו מודעים לרוח התקופה ומציעים למזמינים חבילות אירוח בזכרון יעקב את המחיר הטוב ביותר, תנאי ביטול גמישים, תשלום בעת ההגעה, אישור מידי של ההזמנה והנחה של 5% על הזמנות שמתבצעות באופן ישיר דרך האתר שלנו.

למה דווקא עדן אין?

במלון עדן אין אנו מציעים 96 חדרי אירוח, בריכה שפתוחה בקיץ, ארוחת בופה מפנקת בבוקר וצוות קשוב ששמח להעניק לכם את החוויה הטובה והבטוחה ביותר. אנו מעמידים לרשותכם שלל חבילות אירוח, תוכלו ליצור עימנו קשר לקבלת פרטים נוספים או פשוט להזמין את החופשה הבאה דרך האתר וליהנות מ-5% הנחה.