יציאה עם הילדים לחופשה משפחתית דורשת לא פעם תכנון מוקדם. הילדים באופן טבעי לא מסתפקים ב"בטן גב" ורוצים במהלך החופשה להוציא אנרגיה ולחוות חוויות חדשות ומרגשות. חלק מהמשפחות מעוניינות בחופשת אקסטרים, במהלכה הילדים יוכלו להיכנס למתקנים מפתיעים, אך רבות מהן מעדיפות לבלות יחדיו בזמן איכות שיזכרו לעוד שנים רבות.

חופשה בצפון הארץ יכולה לתת את המענה המושלם לכל המשפחה, בין אם הילדים צעירים ובין אם מדובר בבני נוער. בחירה נכונה של מלון בצפון לחופשה תהיה חלק בלתי נפרד מהתכנון. בכתבה זו נבחן מה הופך את זיכרון יעקב ליעד מושלם לחופשה וכיצד מלון עדן אין עומד לרשות המשפחה.

זיכרון יעקב כיעד מושלם

אין צורך לעלות על מטוס ולא לנסוע שעות על גבי שעות כדי להיכנס לאווירה שונה וייחודית. המושבה זיכרון יעקב ממוקמת כשלושים דקות נסיעה מחיפה וארבעים דקות נסיעה מתל אביב. נסיעה קצרה יחסית מכניסה את כל בני המשפחה לאווירה אחרת, שלווה ומהנה.
זיכרון יעקב מאופיינת באווירה כפרית נינוחה. מפינות רבות ניתן להשקיף לנופים קסומים והליכה בין רחובותיה ובמיוחד במדרחוב הראשי, מעניקה תחושה אירופאית, כאן בארץ. כל משפחה יכולה למצוא עניין הן בתוך המושבה והן בסביבתה. החופשה המשפחתית מתחילה בבחירת מלון בזכרון יעקב ידידותי לכל המשפחה.

אטרקציות בסביבת זיכרון יעקב

משפחות אשר מעוניינות לצאת לחופשה משפחתית מאחדת ונינוחה ימצאו כי בסביבת המושבה ישנם מסלולים ואטרקציות המתאימות לילדים בגילאים שונים:

רמת הנדיב
הפארק המרשים ממוקדם במרחק נסיעה של דקות ספורות מהמושבה ומציע מרחבים מרשימים של צמחייה ייחודית. בין השבילים ניתן למצוא מקומות מסודרים לפיקניק וכן מרחבים למשחקי כדור ולהשתוללות. הצמחייה הייחודית שגדלה במקום מטופחת בקפידה והנוף קסום ומיוחד. משפחות אשר רוצות ליהנות יחדיו מיופיו של הטבע ומחופשה רגועה, ימצאו מענה ביעד זה.

שבילי אופניים
משפחות רוכבות יבחרו מלון בזכרון שמתאים לאחסון האופניים וקרוב לשבילים לרוכבים בשנים האחרונות אפשר לראות יותר ויותר משפחות רוכבות והיעד לחופשה משפחתית מושלמת לרכיבה הוא לא אחר מאשר המושבה.

חוויות טבעיות
החופשה בזכרון יכולה להיות קרובה ומחוברת לטבע, תודות למשקים ולחוות שנמצאות בתוך המושבה ובסביבתה. בין היתר ניתן לנסוע אל חוות מכורה, חוות הסוסים שבכרם מהרל, לבקר בחוות עץ השדה המתמחה בייצור שמן זית ומציעה למבקרים לצפות בתהליך הייצור או להירשם לסדנת בשמים בתוך המושבה עצמה. כל החוויות הללו ייחודיות, מתאימות לכל בני המשפחה ומשאירות זיכרונות לשנים רבות.

מים ומסלולי טבע
מלון בזכרון יעקב הוא פתרון מושלם ללינה לאוהבי הטבע שמחפשים גישה נוחה למסלולי טיול משפחתיים בקרבת מקום בנסיעה קצרה ניתן להגיע לשלל מסלולים ברמות קושי משתנות. לחובבי המים מומלץ להגיע אל אתר מי קדם הפתוח בימי הקיץ ומקיים טיולים בליווי הדרכה. האתר מציע טיול רטוב בין מנהרות ותעלות מים ומותאם עבור משפחות עם ילדים שהולכים באופן עצמאי, חובבי טבע והרפתקאות.

מסלול נוסף המשלב מים הוא שביל המעיין. זהו מסלול מעגלי היוצא מרמת הנדיב ועובר דרך עין צורך ומעיין המפכה. במשך כל ימות השנה זורמים המים דרך נקבה החצובה בסלע ועובר דרך פלג מים מוצל, נקודות תצפית מרהיבות לעבר בקעת הנדיב ולהרי שומרון, שטחי חקלאות קדומה משוחזרים, בית מרחץ עתיק, מכלול ארכיאולוגי עשיר ושרידים של בית חווה מן התקופה העות'ומאנית.

גלידה, מסעדות ובתי קפה
חיפוש מלון או בית הארחה בצפון המתאים למשפחות מוביל באופן טבעי לזכרון. המושבה הנעימה מציעה שלל מסעדות, בתי קפה וגלידריות המתאימות לישיבה משפחתית. האווירה הקלילה הופכת כל חופשה למחברת בין בני המשפחה וכל פעילות בסביבה יכולה להיות נינוחה ומאחדת.

מלון עדן אין – מלון בזכרון המתאים למשפחות

בחיפוש אחר מלון בזכרון יעקב אשר מתאים למשפחה מומלץ לבחור במלון עדן אין הכולל 96 חדרי אירוח. האווירה הביתית והיחס האישי לכל אורח, הופכים אותו לאהוד במיוחד על משפחות. האווירה הכפרית, המדשאות הפרוסות, הבריכה שפתוחה בקיץ והאוכל הטרי והמגוון שנבחר בקפידה על ידי שף המלון, בשילוב מבצעים משתלמים לאורך כל השנה, הם חלק מהסיבות לבחור דווקא בו. כי לארח זה בטבע שלו!