זוגות רבים אשר תכננו את יום החתונה שלהם בקפידה גילו יום אחד שהם לא יוכלו להתחתן כפי שתכננו. בתחילת הקורונה התחושה של זוגות רבים ושל חוגגי בר ובת מצווה הייתה של אכזבה ושבר. החודשים עברו והממשלה קבעה מתווה שיאפשר גם חגיגות, אך בהתאם לתקנות. מלון עדן אין מחזיק בתו סגול ומציע למשפחות וזוגות לקיים אירועים קטנים בזכרון יעקב באווירה נעימה, חגיגית ואינטימית.

בשלב זה ברור לנו שהחיים לא נפסקים, הם רק מתנהלים אחרת ממה שהתרגלנו לאורך שנים ועכשיו כל שנותר לנו הוא להסתכל על הצד החיובי ולתכנן אירוע קטן ונעים.

ההזדמנויות שיש באירועים קטנים

הישראלים רגילים לחגוג אירועים ובגדול. ממספר המוזמנים ועד לשפע המנות והפירוטכניקה שבאירוע, כל אלה עוצמתיים ומפתיעים כל פעם מחדש. עכשיו, כשמספר המוזמנים שיכולים להיות באירוע צומצם, אין צורך להתאכזב אלא כדאי להסתכל דווקא על ההזדמנויות שיש בחגיגה קטנה ואינטימית.

הכרות עם כל המוזמנים

אחד המאפיינים של חגיגות ואירועים הוא מספר המוזמנים הגדול כשלרוב הוא כולל גם קרובי משפחה רחוקים מאד, חברים מפעם וחברים ממקומות העבודה. יש יתרון באירוע גדול שבו רחבת הריקודים מלאה, אך יש יתרון גם לאירוע מצומצם בו החוגגים מכירים את כל המשתתפים.

בחו"ל נהוג מאד לחגוג אירועים של עשרות משתתפים ואין כל ספק שפורמט זה עובד נפלא. האווירה האינטימית שמושגת בזכות הכרות עם כל המשתתפים באירוע יכולה להפתיע. כל מי שיהיה בחתונה, בבריתה או בבר ובת המצווה יהיו בעלי קשר ישיר לחוגגים וההתרגשות תהיה בשיאה.

חגיגה לאורך שעות

ברגע שהאירוע הוא מצומצם אפשר לנצל אותו לחופשה משותפת. מלון עדן אין, מלון נופש בזכרון יעקב, מקיים אירועים בכפוף להנחיות כאשר האורחים יכולים להישאר בלילה במקום. כולם יכולים לבלות יחדיו לאורך שעות, ללכת לישון בחדרי המלון ולקום בבוקר לארוחה המפנקת.

האירוע יכול להיות הרבה יותר משמעותי וברור שהוא יהיה בלתי נשכח כאשר כל האורחים יבלו יחדיו בדרך שהכי מתאימה להם. צוות המלון מכיר היטב את עולם האירועים ושולט בהנחיות וישמח ללוות אתכם משלב החשיבה על האירוע ועד לסיומו.

עלות המתאימה לאירועים קטנים

אם מצופה מאירועים גדולים שיהיו בהם כל מיני הפתעות וגימיקים, האורחים שמגיעים לאירוע קטן רוצים פשוט ליהנות, לחגוג ולברך את בעלי האירוע. האורחים ישמחו כמובן לכיבוד משובח וייהנו ממנות השף של מלון עדן אין, ממדשאות רחבות, מבריכה בעונה, חדרים נעימים ומגוון פינוקים נוספים

בתקציב סביר אפשר לתכנן חתונה בלתי נשכחת, בר מצווה, שבת חתן ובת מצווה מיוחדת. אירועים בזכרון יעקב מקיימים ללא ספק במלון עדן אין, שם תזכו ליחס אישי תוך מתן מענה מלא ללקוח ומציאת פתרונות מחוץ לקופסה. כל זאת בעלות שמתאימה לאירוע מצומצם.

טיפים לתכנון אירועים בזכרון יעקב

תכנון אירוע בתקופה בה ההוראות משתנות כל הזמן יכול להיות מאתגר. אנחנו, בעדן אין מלון בזכרון יעקב מודעים לכך ומנסים ללכת לקראת לקוחותינו ככל האפשר ולכן צירפנו את הטיפים שיעזרו לכם לתכנן את האירוע שלכם:

היו מודעים להנחיות

אין כל ספק שצריך להיות עם אצבע על הדופק ולהקשיב להנחיות. המטרה של כולנו היא לקיים אירוע שמח ובו זמנית לשמור על הבריאות של כולם. בעדן אין נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ואנחנו מקפידים למלא אחר הוראות הבריאות ולקיים אירועים במסגרת התו הסגול.

בחנו מה מקום האירועים יכול לספק לכם

אנחנו נשמח לספר לכם מה מחכה לכם אצלנו. מעבר למושבה המקסימה, החדרים הזמינים והאוכל המשובח, יחכה לכם גם צוות שמתמחה באירועים. נשמח לבדוק יחד מהם הצרכים שלכם ולתת לכם הצעה מותאמת באופן אישי.

תאמו ציפיות עם המוזמנים

בחתונה קטנה האורחים הופכים להיות חלק משמעותי בחגיגה. ככל שצפויים להגיע פחות אנשים כך מומלץ לערב אותם בתוכניות ואפילו לשאול לדעתם. המלון שלנו מספק חבילות אירוח בזכרון יעקב מה שמאפשר גמישות מרבית. האורחים יכולים לשלב לינה במקום, מבלי לדאוג מהנהיגה חזרה הביתה. מדד הלחץ יורד, האינטימיות גוברת והאירוע המצומצם הופך למשמעותי הרבה יותר!