הגעה לגיל המצווה היא סיבה טובה לאירוע מיוחד. הילדה רוצה אירוע מהחלומות ואתם רוצים למצוא את המקום שייתן לה את התחושה הטובה ביותר ובו זמנית יתאים לאופי שלכם ושל המוזמנים שלכם.

מלון עדן אין בזיכרון יעקב עומד לרשותכם לקראת אירוע בת המצווה. הטבע הירוק של זיכרון יעקב יעניק לכם את התחושה הכי טבעית שיש. המרחבים ופינות הישיבה בינות העצים ייתנו לכם ולאורחים הזדמנות להירגע מכל המתרחש ביום יום. הקולינריה של המלון תבטיח שאף אורח לא יהיה אדיש לאירוע והצוות ידאג לפרטים הקטנים ביותר כדי שכולם ייהנו.

מלון עדן אין מציע אולמות אירועים מאובזרים

המלון מזמין אתכם לחגוג באחד האולמות המאובזרים, בחדר האוכל המעוצב ולשלב, אם תרצו קבלת פנים בחוץ. כל האפשרויות עומדות לרשותכם. מנהל/ת האירועים וצוות המלון ילוו אתכם לאורך כל הדרך. מרגע סגירת האירוע, דרך כל ההחלטות שתקבלו ועד לסיומו, כדי לוודא שאתם מרגישים חלק בלתי נפרד מהמקום.

באירוע הזה תרגישו כמו בבית. הכי בטוחים ונינוחים ותוכלו ליהנות ממש כמו כל שאר האורחים. אנחנו נתפור עבורכם את אירוע החלומות ונדאג להוסיף עוד אקסטרות שישדרגו את החוויה, כי לארח זה בטבע שלנו.

היתרונות של אירוע בת מצווה במלון עדן אין

מלון עדן אין, מלון בזיכרון יעקב, מוקף ב-30 דונם של מרחבים ירוקים. הוא נמצא במושבה המיוחדת זכרון יעקב במיקום מרכזי, בין תל אביב לחיפה. האורחים שלכם ייהנו מהגעה נוחה, חניה זמינה, קבלת פנים מרשימה, אולם אירועים מאובזר, תפריט קולינרי כשר ברמה גבוהה ואפשרויות לינה במקום.

בין היתר, אתם והאורחים תיהנו מכל היתרונות הבאים:

✓ מיקום מרכזי במושבת זיכרון יעקב, בין חיפה לת"א
✓ 30 דונם של מרחבים ירוקים, פינות ישיבה אלטרנטיביות ובריכה עונתית
✓ מרכז כנסים ואירועים מאובזר שיותאם לאירוע
✓ קולינריה כשרה ואיכותית המנוהלת על ידי שף המלון
✓ צוות אדיב ושירותי המנוסה באירועים ובאירוח
✓ ליווי אישי וצמוד של מנהל/ת אירועים לאורך כל הדרך
✓ גמישות והתאמה לצרכים האישיים שלכם
✓ חנייה חופשית
✓ 96 חדרי אירוח כפריים ונעימים

אצלנו יוצרים אירועים שכולם אוהבים

יכול להיות שהבת שלכם כבר יודעת איך יראה אירוע החלומות שלה. יכול להיות שאתם יודעים איך אתם רוצים שהאירוע יראה. יתכן שישנה התאמה בניכם ויתכן שאתם רוצים לשמוע מאיתנו מה נוכל לעשות למענכם. אנחנו כאן כדי לגרום לדברים לקרות בדרך שכולם אוהבים. המטרה שלנו היא שהבת שלכם תרגיש שהיא חוגגת כפי שחלמה, שאתם תזמינו את האורחים שלכם לאירוע בטעם שלכם ושכולם ייהנו מכל רגע.

במלון עדן אין אנחנו יוצרים אירועים שאנשים אוהבים. זה מתחיל מתכנון שמתחשב בבקשות שלכם, בחירת תפריט אשר תואם את הטעם האישי שלכם וניצוח על האירוע כולו. לאורך כל הדרך יעמוד לרשותכם מנהל/ת אירוע וצוות המלון כולו ידאג שהכל יתנהל בצורה הטובה ביותר.

האירוע מסתיים – החוויה ממשיכה

מלון עדן אין מעמיד לרשותכם ולרשות האורחים את חדרי האירוח הכפריים והנעימים שלנו. אתם והאורחים שלכם יכולים ליהנות ממחיר משתלם במיוחד ולהישאר אצלנו גם לאחר סיום האירוע. במקום לנסוע הביתה כשאתם כבר עייפים מכל היום וההתרגשות, תוכלו לשהות אצלנו, להתעורר לארוחת בוקר מפנקת ולהמשיך את החוויה שלכם לפחות עוד יום אחד.

אירוע בת המצווה יכול להיות יוצא דופן, חוויה שתזכרו לכל החיים ושהות אצלנו תאריך את החוויה שלכם ושל האורחים שיבחרו להמשיך לבלות יחד אתכם. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר, לספר לנו על האירוע החלומי שלכם ולשמוע כיצד נוכל להפוך את החלום למציאות.

צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם לאורך כל הדרך – 04-9123197 / 050-2101901