ראש השנה מתקרב אלינו ומיד אחריו חגי תשרי. באוויר כבר ישנה תחושה של התחלה חדשה ותקווה שהשנה תהיה טובה, בריאה ומהנה. למדנו המון מהשנה שהייתה ועכשיו זה הזמן לחגוג יחדיו, לנפוש, להירגע ולנצל את הימים הטובים שלפני בוא החורף.

מלון עדן אין מזמין אתכם לחגוג יחדיו גם השנה. עשינו את כל ההתאמות הנדרשות לפי התו הסגול ואנו מזמינים אתכם לחופשה משפחתית בצפון שמתאימה לחגים. מלון עדן אין, מלון בזיכרון יעקב מציע לכם גם השנה ארוחות חג חגיגיות ועשירות ובחג סוכות תוכלו ליהנות מהסוכה הגדולה שברחבת האודיטוריום.

להתחיל את השנה כפי שתרצו שהיא תמשיך

כולנו רוצים שהשנה הזו תהיה מושלמת ולהתחיל אותה יחדיו באווירה נינוחה וכיפית. זכרון יעקב היא היעד המושלם לכך. המושבה הנינוחה ממוקמת במרחק של פחות מחצי שעה מחיפה וכ-45 דקות מתל אביב. הגישה נוחה ואפשר להגיע דרך כביש החוף או כביש שש. את השנה הזו אפשר להתחיל בלי פקקים, בלי להילחץ מהכנת האוכל והכי חשוב, ביחד.

עדן אין, בית מלון בצפון, מזמין אתכם ליהנות מערב החג במשותף עם המשפחה ובבוקר לטייל במושבה ובסביבתה. במרחק של נסיעה קצרה תוכלו לבקר ברמת הנדיב. במקום שלל צמחים ייחודיים ששמורים וגדלים בקפידה רבה וזאת לצד מרבצי דשא למשחק, מנוחה ופיקניק. אם אתם חובבי מים וטיולי טבע תוכלו להגיע אל שמורות החוף היפות בארץ ולטייל בשלל מסלולים המותאמים לדרגת הקושי שאתם חפצים בה.

משפחות רוכבות יוכלו לצאת כבר מהמלון אל מסלול אופניים קליל או לצאת למסלולים מאתגרים יותר בסביבה הקרובה לאחר נסיעה קצרה. המלון מומחה בתחום ויציע לכם אחסון בטוח ונוח לאופניים שלכם. כמו כן, תוכלו לשאול אותנו על ארוחות לספורטאים אצלנו במלון.

סיורים מיוחדים במושבה ובסביבתה

מאז הקורונה אופן הטיולים השתנה מעט והיום משפחות שמגיעות לחג במושבת זיכרון יעקב יכולות ליהנות מאטרקציות ייחודיות.

חצרות איכרים

רבים מכירים את המדרחוב של זיכרון יעקב ולא מעט התהלכו בו, אך לא כולם מכירים את החצרות המסתתרות שיוצאות מהמדרחוב. חצרות האיכרים היו בעבר מקום בו הסתובבו התרנגולות והפרות אך היום הן משמשות כמתחם בילוי של אומנות ויצירה. הבתים העתיקים שופצו בקפדנות רבה והיום אפשר למצוא שלל גלריות אומנות כולל את תות נייר בו מייצרים נייר מעץ תות בשיטה יפנית.

סיורי היסטוריה

מלונות בזכרון יעקב מאפשרים לכם לישון בלב מושבה בעלת היסטוריה עשירה ומרגשת. במרכז המושבה ניצב בית הכנסת אוהל יעקב אשר נבנה בשנת 1886 מכספי הברון. בתקופת החגים תוכלו להצטרף לתפילות במקום המיוחד הזה. חובבי סיורים מוזמנים לבקר באחד המוזיאונים המרתקים -מוזיאון העלייה הראשונה שמספר את סיפור המתיישבים הראשונים במקום או מוזיאון ניל"י שמספר את מעשי הגבורה של הארגון.

אטרקציות

אם יש לכם התלבטות היכן לעשות את החג, האטרקציות של המושבה ישכנעו אתכם להזמין מלון בזכרון יעקב. בין היתר תוכלו לבקר (בתיאום מראש) ביקבים במקום ואף להזמין לעצמכם סיור מודרך שיספר לכם את כל מה שהכי מעניין לדעת על המקום.

מלון בזכרון יעקב לשומרי שבת

המלון שלנו מותאם גם לאירוח של שומרי שבת. מן המלון תוכלו לצאת לטיול רגלי במושבה ובמדרחוב, בפארק התחושות הקרוב או לצאת לרכיבה על אופניים בשלל מסלולים המלון כולל פנסיון מלא ומאפשר עזיבת החדרים עד חצי שעה לארח צאת השבת. אתם מוזמנים לשאול אותנו מראש על האירוח ולתאם ארוחות לאורך השבת והחג.

אנו מציעים בית מלון בזכרון יעקב עם מדשאות גדולות ואזורי מנוחה. מצפה לכם כאן חופשה רגועה, בדיוק כפי שתרצו את השנה שלכם. לנוחיותכם, אנו מאורגנים לתת לכם את השירות הטוב ביותר לאורך כל ימות השבוע, כולל ימי שבת. במוצאי שבת או החג תוכלו לצאת אל שלל המסעדות, בתי הקפה וגם ללכת ברחבי זיכרון היפה.

מלון בזכרון יעקב בדקה ה-90

חגי תשרי נמצאים ממש כאן ויתכן שעוד לא הספקתם לחשוב איפה תחגגו השנה. יכול להיות שהיו לכם ספקות אם לצאת או לא בשל הקורונה ויכול להיות שאתם לא בטוחים מה אומרות ההנחיות. אל דאגה, אתם יכולים ליצור קשר גם עכשיו ולהזמין את החופשה לחגים הקרובים. תנאי הביטול גמישים כדי שתרגישו הכי בטוחים.

מלון עדן אין, מלון בזכרון יעקב, עומד בתו הסגול ומקפיד על התנאים כך שאתם תוכלו לבלות ברוגע וללא דאגות. תוכלו להזמין את החופשה שלכם ישירות דרך האתר או ליצור איתנו קשר טלפוני להזמנות, שאלות ובקשות מיוחדות. כי לארח זה בטבע שלנו!