מושבת זיכרון יעקב נוסדה בתחילה על ידי מתיישבים שהגיעו מרומניה בשנת 1882. הרצון של התושבים להקים מושבה חקלאית ללא ידע מקדים מתאים, הוביל לקשיים רבים ולפניה של התושבים אל הברון רוטשילד שבחר לקרוא לה על שם אביו. במסגרת הקמתה, נבנו מוסדות ציבור, הוקמו שירותי חינוך ורפואה ונטעו כרמי יין.

היום, המושבה מושכת אליה תיירים לאורך כל השנה. הקסם שאפיין אותה בתחילת דרכה נשמר ואפשר לראות אותו במבנים הייחודיים, במדרחוב וביקבים שבמושבה ובסביבתה. לצד כל אלה, זיכרון יעקב משקיפה מצד אחד לנוף הקסום של הים התיכון ומן הצד השני נושקת עם הרי הכרמל. דילים לזכרון יעקב זמינים לנופשים לאורך כל ימות השנה.

למי מתאים לחפש מלון בזכרון יעקב והסביבה

החופשה המושלמת יכולה להיות כאן בארץ. זיכרון יעקב מאופיינת כמושבה רגועה ועם זאת יש בתוכה ובסביבה שלה אטרקציות שונות שיכולות להתאים לקהלים מגוונים. כל קהל יכול למצוא שפע של סיבות להגיע לחופשה ולבלות במושבה.

משפחות

משפחות רבות אשר מחפשות חופשה רגועה ונינוחה מוצאות כי דילים לזכרון יעקב נותנים להם את המענה המתאים עבורן. בסביבת המושבה ישנם מסלולי טיול רבים, חלקם משלבים גם מים. הים נמצא במרחק נסיעה קצרה ורמת הנדיב הקרובה מספקת שעות של הנאה ייחודית. משפחות שמתחברות להיסטוריה יוכלו לבקר בשלל המוזיאונים שמספרים על העבר של המושבה וכן בבית התותחן.

זוגות

מעבר לכך שזוגות יכולים ליהנות משלל מסלולי הטיול, הים ויערות הכרמל, הם יכולים ליהנות מהליכה שלווה במדרחוב, חיי הלילה שכוללים פאבים או ביקור באחד מהיקבים בסביבה. זוגות אשר רוצים לשלב בין חופשה באווירה פסטורלית לבין שלל פעילויות המתאימות בדיוק לזוגות, ימצאו כי עדן אין הוא מלון בזכרון יעקב מושלם לבילוי זוגי.

מעבירי סדנאות

מעבירי סדנאות ימצאו כי זיכרון מעניקה את האווירה המושלמת לסדנה שלהם. בנוסף לכך, המושבה ממוקמת במרחק של כחצי שעה בלבד מחיפה וכארבעים וחמש דקות נסיעה מתל אביב, מה שהופך את ההגעה למקום לקצרה עבור כל המשתתפים. מנחים ומדריכים שמחפשים את המקום הנכון לסדנא ימצאו בעדן אין עשרים אולמות בגדלים שונים ואפשרות לכיבוד לאורחים לאורך כל היום.

רוכבי אופניים

בשנים האחרונות התפתחה תרבות רכיבת האופניים בארץ וכך גם באזור הרי הכרמל. קבוצות רוכבים ימצאו כי דילים לזכרון יעקב הם מושלמים עבורם. בין השבילים המוכרים נמצאים שביל החורש, שבילי רמת הנדיב ולמחפשי מסלולים מאתגרים אפשר למצוא גם את שביל המצוק. חשוב לבחור בבית מלון שאפשר לאחסן את האופניים בנוחות ולבחון את התאמת הארוחות לספורטאים.

משפחות לקראת אירוע

במושבה ניתן לקיים אירועים שונים. החל מאירועים עסקיים ועד לאירועים פרטיים קטנים כמו שבת חתן. משפחות אשר מעוניינות לחגוג יחדיו וליהנות מאירוח ברמה גבוהה ימצאו שחגיגה בבית מלון יכולה להיות מושלמת. חבילות אירוח בזכרון יעקב מתאימות לאירועים קטנים וגדולים.

דילים לזכרון יעקב שמתאימים לך

מלון עדן אין מציע לאורחים 96 חדרי אירוח בסביבה ירוקה ופורחת. בין המדשאות הרחבות פרוסים ערסלים ואזורי ישיבה ומנוחה. בחודשי הקיץ מחכה למבקרים בריכת שחיה פתוחה וקבוצות ימצאו כאן מענה אישי לכל צורך לרבות אולמות לכנסים ומפגשים וארוחות שף בתיאום מראש.

לאורך השנה מגיעות אל בית מלון בזכרון משפחות, זוגות וקבוצות לאירוח נינוח במושבה פסטורלית. כאן מחכה לכם צוות שישמח לעמוד לרשותכם לאורך כל האירוח. את הדילים שלנו ניתן לנצל כדי לקבל הפוגה מהחיים הסואנים, בסביבה רגועה וכל זאת, כאן בארץ.