מעדיפים חופשה מתוכננת מראש או שאתם דווקא הטיפוס הספונטני? במיוחד עכשיו, לאחר פתיחת הסגר, אנשים זקוקים ליציאה מהבית ואין כמו ארץ ישראל כדי ליהנות מניקוי ראש. מושבת זיכרון יעקב היא יעד מושלם לחופשה ובילוי. הפסטורליות של המקום, הנוף המהמם, הקרבה לים ולמסלולי טיול (רגליים ובאופניים) רבים, הן רק חלק מהסיבות להזמין מלון בזכרון יעקב.

ישנם יתרונות לתכנון החופשה. הציפייה לקראתה, התכנון המוקפד ובחירה במקום האירוח המועדף, מבטיחים שזו תהיה תואמת לציפיות. עם זאת, חופשה ברגע האחרון יכולה להיות מהנה לא פחות. היא מאפשרת לנקות את הראש בדיוק בזמן המתאים ולעתים גם מאפשרת ליהנות מדילים מפנקים ומפתיעים או ממחירים אטרקטיביים במיוחד.

לבלות בזיכרון יעקב

ישנן סיבות רבות לצאת לחופשה בזיכרון יעקב. המושבה אשר נוסדה בשנת 1882 יושבת על הכרמל וממנה ניתן להשקיף על מישור החוף. במרכזה נמצא המדרחוב המוכר ופועלים בה יקבי הכרמל, יקב סומק ואחרים. בסביבת זיכרון ישנו פארק רמת הנדיב המוכר בצמחייה המרשימה שלו, שבילי ההליכה הקסומים ובימים אלו מאטרקציה חדשה – חוות הנדיב, חווה חקלאית לכל המשפחה.

רוכבי האופניים מזמינים מלון בזכרון יעקב כדי ליהנות מרכיבה ברמות שונות. בין המסלולים באזור אפשר למצוא את שביל החורש המתאים לרוכבים מתחילים, שביל עין השופט והזורע שמתאים לרמת רכיבה בינונית ומאתגרת, שביל המצוק המתאים לרוכבים מנוסים. גם בדקה-90 ובמיוחד לאחר שאפשר לחזור לשגרה וליהנות מחופשה כאן בארץ, זיכרון היא יעד קסום לניקוי הראש.

עוד בסביבת המושבה ניתן למצוא את שמורת הטבע חוף דור הבונים. זהו מקום אידאלי לאוהבי הים והטבע. כאן ניתן למצוא את המערה הכחולה ומפרץ הצדפים. החוף מתאים למבוגרים וילדים אשר יודעים להעריך את אוצרות הטבע. בתוך המושבה עצמה ישנם גם מספר מוזיאונים דרכם נחשפים המבקרים באופן מרתק להיסטוריה של המדינה.

דווקא עכשיו – מלון בזכרון יעקב בדקה ה-90

אם בשגרה נהגנו לחפש חופשה ברגע האחרון, עכשיו יותר מתמיד יש צורך להשתחרר, לנסוע לטייל וליהנות מיופייה של הארץ. מלון עדן אין יפתח את שעריו מחדש ב-17 למאי 2020 ויקפיד ליצור חווית אירוח זהה לימים כתיקונם וכל זאת תחת הנחיות משרד הבריאות. הנופשים במקום יוכלו ליהנות מהמדשאות המפנקות, טיולים בשטח וכמובן הקסם של המושבה. ניתן להזמין עכשיו מלון בזכרון יעקב בדקה ה-90 וליהנות ממחירים מיוחדים.

החופשה מתאימה למשפחות, זוגות ואפילו קבוצות אשר רוצות ליהנות ממתחם בטוח כאשר כל החדרים וכל המתקנים מטופלים היטב. פשוט וקל להזמין עכשיו חופשה בקליק אחד או בשיחת טלפון ולבחור את החופשה המושלמת.

לובי המלון

מלון באווירה נינוחה עם ארוחת בוקר מפנקת

הגיע הזמן שנחזור לשגרה. שנבלה ונאפשר לעצמנו להתפנק מחדש. עדן אין, מלון בזכרון יעקב, מזמין את האורחים ליהנות מהאווירה הנינוחה ומארוחות שף מפנקות. כרי הדשא הרחבים מאפשרים לכולם לבלות במרחק בטוח, אך בלי לחוש אי נוחות. הים ומסלולי הר הכרמל נמצאים במרחק נסיעה קצר ועכשיו, כשנפתחים גם הפארקים השונים לאחר תקופה ארוכה שלא ביקרו בהם, אפשר לנצל את ההזדמנות לטיולים מצומצמים.

הזמנת מלון בזכרון יעקב

מלון עדן אין נפתח בחזרה למבקרים לאחר אישור משרד הבריאות ובכפוף להוראות. כמו כולם, גם אנחנו שמחים לחזור לשגרה ונשמח לארח אתכם, בספונטניות בדקה ה-90 או בתכנון מראש. הצוות שלנו מוכן לעמוד לרשותכם לאורך כל הדרך ויוכל לעזור לכם לתכנן את החופשה הקרובה כך שתתאים בדיוק לזו שחלמתם עליה.