במושבה הפסטורלית זכרון יעקב נמצא מלון עדן אין. מרחבי הדשא הגדולים, הצוות המקצועי, השף המנוסה, מעניקים למבקרים חופשה ישראלית נינוחה ורגועה. כבר מהכניסה למושבה אפשר להתרשם מהקסם שלה דרך המבנים העתיקים המרשימים, המדרחוב המרכזי והנוף היפיפה.

מלון עדן אין, מלון בזכרון יעקב, מזמין אתכם, הצעירים לחופשה בעלת תוכן ייחודי. במלון מתקיימת סדנת "להתחזק מבפנים" עם המנחה ניסים אמון. זה הזמן לקחת את התקופה הכי משמעותית ולגלות את הכוח והעוצמה הפנימיים, להעלות את הביטחון העצמי וכל זאת בסדנה חווייתית ובאווירה המיוחדת של המלון.

מסע בלתי נשכח עבור צעירים

כצעירים, אתם בוודאי מבינים כמה חשוב שתשקיעו בעצמכם. בגדילה ובהעצמה של האני העצמי שלכם ובסדנת סוף השבוע תקבלו כלים להעצמת האושר בכל מישורי החיים. אתם נמצאים בנקודה בה יש לכם הזדמנות ליצור לעצמכם את המסלול בו תרצו לצעוד במטרה להגיע להגשמה עצמית. הכלים שתקבלו במהלך הסדנה ילוו אתכם לאורך כל החיים.

סדנת "להתחזק מבפנים" תעניק לכם מפתחות להצלחה, תסייע לכם ליצור גישה שמתאימה למי שאתם עכשיו ומי שאתם רוצים להיות. הסדנה תסייע לכם להתגבר על משקעי העבר, על תסכולים שמלווים אתכם ותוציא אתכם לדרך חדשה שמתאימה בדיוק לאופי שלכם. אם גם אתם שואפים להגשמה עצמית, להיות המנהיגים של חייכם ושל הסביבה, זו הסדנה עבורכם.

העשרת והעצמת האושר הפנימי

אתם היחידים שיכולים ליצור את המציאות החדשה של חייכם. אם אתם מסתכלים מסביבכם ויודעים שהגיע הזמן לשנות את האופן בו אתם פועלים, אך עוד אין לכם את הכלים המתאימים לכך, תקבלו אותם בסדנה. בסוף שבוע אחד במלון עדן אין, מלון בזכרון יעקב, תשדרגו את תפיסת העולם, תעלו את הביטחון העצמי ותשאירו את השליליות מאחור.

ברגע שיהיו ברשותכם כלים להעצמת והעשרת האושר, מבפנים, תוכלו ליצור את המציאות הטובה שלכם. התקופה הקרובה יכולה להיות הטובה והמשמעותית ביותר בחייכם, אל תתפשרו עליה. הסתכלות על הצד החיובי שבחייכם, העלאת הביטחון העצמי ומציאת האושר, הם כלים שילכו אתכם לאורך כל הדרך ויהפכו כל רגע לעוצמתי, משמעותי ומרגש יותר.

סדנה בלתי נשכחת במלון עדן אין

מלון עדן אין מציע לנופשים ליהנות מחופשה ישראלית ולצד זאת מקיים סדנאות העשרה. הסדנאות מתקיימות בחדרים ממוזגים, באווירה פסטורלית ורגועה והאירוח מפנק. בהפסקות ולאחר סיום כל מפגש תוכלו ליהנות מהמדשאות הרחבות, משירות מפנק של המלון וארוחות עשירות עליהן אחראי שף המלון. לצד היתרונות של המלון, תיהנו מחברה של צעירים שבדיוק כמוכם, רוצים לחיות את החיים במלואם.

סדנת "להתחזק מבפנים" מועברת על ידי ניסים אמון, מנחה מגוון הרצאות וסדנאות ברחבי הארץ בתחום ההתפתחות האישית. במהלך הסדנה מנגיש אמון את הנושא, מעניק כלים מעשיים לחיים טובים יותר וכל זאת באווירה חווייתית. במהלך הסדנה יוגשו ארוחות מלאות עליהן אחראי שף המלון וניתן להתאימן לצמחונים או טבעונים. לנוחיותכם, החניה חינם ופינוי החדרים יתבצע רק לאחר סיום הסדנה.