החופשה שלנו נראית קצת אחרת מכפי שהתרגלנו. טיסות הפכו למורכבות הרבה יותר ממה שהכרנו וגם ביציאה לחופשה בארץ נרצה שהיא תתאים לתקופה. הרצון לנקות את הראש, לשנות את האווירה ולטייל אינו עוזב ומלון עדן אין, מלון בזכרון יעקב, מציע חופשה שמתאימה לתקופה.

אם אתם תוהים איך לבחור את היעד המתאים לחופשה הקרובה שלכם, הטיפים שאספנו יעזרו לכם להחליט לאיזה כיוון לצאת.

לא מוותרים על התו הסגול

לפני שנתחיל, דבר אחד ברור, כשיוצאים לחופשה חשוב שמקום האירוח יהיה קשוב להוראות משרד הבריאות. אתם רוצים לצאת לחופשה ולדעת שתחזרו ממנה בריאים. במלון עדן אין אנחנו מקפידים להיות עם אצבע על הדופק, להיות קשובים להוראות ולצד זאת דואגים שהחופשה שלכם תהיה מהנה וכזו שתרצו לחזור עליה בעתיד.

לשנות אווירה בנסיעה קצרה

אתם יכולים לצאת להתאוורר אפילו ללילה או שניים. אם אתם רוצים לצאת לחופשה קצרה תעדיפו בדרך כלל שהנסיעה תהיה בהתאם. היתרון של מלון בזכרון יעקב הוא הקרבה לכבישים 2,4,6 ואתם יכולים לצאת לדרך בשעה שהכי נוחה לכם ולהגיע כשאתם עדיין רעננים ומוכנים לחוות את המושבה.

לבחור את תאריך החופשה המושלם

אם בעבר הייתם מתכננים את החופשה מראש, התקופה האחרונה מזמינה אתכם להיות קצת יותר ספונטניים. כיוון שיותר קשה לתכנן את החופשה אנחנו מזמינים אתכם ליהנות מחבילות, מבצעים ולהגיע לחופשה בדקה ה-90. מלון עדן אין, מלון בזכרון יעקב, מציע 96 חדרים, המדשאות שלנו רחבות והמרחבים הפנימיים גדולים כך שתוכלו להסתובב, לבלות, לנפוש ולעשות זאת בבטחה. אצלנו תוכלו ליהנות מחופשה קצרה בסוף השבוע או לבלות באמצע השבוע.

לבלות עם האנשים שאתם הכי אוהבים

מושבת זכרון יעקב היא מקום מושלם לטייל עם האנשים שאתם הכי אוהבים. עכשיו כשהמשפחות נפגשות פחות ולפעמים עוברים שבועות ואפילו חודשים בין מפגש למפגש, חופשה משפחתית בתקופה שמותר להיפגש יכולה להיות חוויה מושלמת. ברחבי מלון עדן אין ישנם שטחים ציבוריים ותוכלו לשבת יחדיו, לבלות, לצחוק ולצבור המון זיכרונות שכיף להיזכר בהם.

להוציא מסלולים ואטרקציות

בזכרון יעקב ובסביבה תמצאו שלל מסלולי טיולים ושפע של אטרקציות. בחלק מהמקומות כמו במוזיאונים וביקבים או בסיורים פרטיים, תצטרכו להזמין מקום מראש. לצד זאת תוכלו למצוא שלל מקומות עניין בזכרון יעקב שתוכלו לבקר בהם גם באופן ספונטני. במושבה ובסביבה ישנם שלל מסלולי טבע, מסעדות ופעילויות שגם עכשיו יהפכו את החופשה שלכם לחלומית.

עמדות היגיינה, ארוחות בוקר מפנקות וסביבה מלאת אטרקציות

מלונות בזכרון יעקב מציעים לכם את החופשה המושלמת ואנחנו, במלון עדן אין דואגים לחופשה בריאה ובטוחה. אנחנו קשובים להוראות משרד הבריאות ומקפידים לפזר עמדות היגיינה. לצד הקפדה על הבריאות, אנחנו לא מוותרים על השירות והדבר בא לידי ביטוי ביחס האישי שתזכו לו ובארוחת הבוקר המפנקת שתוגש לכם.

המלון שלנו נמצא באחת המושבות הפסטורליות והמרגיעות שתמצאו בארץ. במרחק הליכה מהמלון תוכלו להגיע אל המדרחוב ובנסיעה קצרה תגיעו אל רמת הנדיב, יער עופר, יקב סומק ועוד נקודות עניין שיהפכו את החופשה שלכם למעניינת הרבה יותר.