כולנו זקוקים למעט חופש ועכשיו זה הזמן לנפוש בארץ. הארץ הקטנה שלנו מציעה שפע של מראות ואטרקציות והיא מרגשת בכל עונות השנה. מההר ועד המדבר, אין גבול למה שאפשר לראות. מושבת זכרון יעקב ממוקמת במקום טוב באמצע, כ-40 דקות נסיעה מחיפה וכשעה מתל אביב.

לאחר שתגיעו אל המושבה תוכלו ליהנות מהמראה הנפלא של הרי הכרמל, להשקיף על הים התיכון ולערוך סיורים רגליים, טיולי אופניים, לבקר במוזיאונים ופעילויות שונות בסביבה הקרובה. מלון עדן אין, מלון בזכרון יעקב, מזמין אתכם לחופשה הכי ישראלית. אם עוד לא טיילתם לאורך המדרחוב הישן זה הזמן לעשות זאת, להיכנס אל המוזיאונים שמספרים את סיפור הארץ והמושבה ובין לבין לסעוד במסעדות מקומיות ופשוט להירגע בחדר במלון ובמדשאות הרחבות.

כל הסיבות להזמין עכשיו חופשה בזכרון יעקב

הצורך בחופשה, בניקוי הראש, לא נעלם לעולם. עכשיו זה הזמן לחופשה ישראלית, במיקום קרוב לבית ואנחנו נשמח מאד לראותכם אצלנו. אם אתם עדיין מתלבטים לאן לצאת, הנה מספר סיבות להגיע אלינו:

קורונה

הקורונה שינתה את חיינו אך מה שלא השתנה הוא הצורך להתאוורר, לשנות את השגרה (החדשה) ולגלות מחוזות חדשים. הזמנת מלון בזכרון יעקב יכולה להיות הרעיון המושלם לשילוב בין חופשה קצרה לבין שינוי הסביבה. אתם יכולים להגיע אלינו לחופשה באמצע השבוע, בסוף השבוע ואפילו להחליט על חופשה בדקה ה-90.

המלון שלנו ערוך לקבלת אורחים בהתאם לתו הסגול. חדר האוכל ממשיך לעבוד ולפנק והצוות שלנו מחכה לכם. אצלנו תוכלו להתנתק מהיום יום, להשתחרר ולחזור אל היום יום עם כוחות מחודשים.

הכרות עם הארץ

זה הזמן להכיר את הארץ, לצאת למחוזות חדשים ואין כמו זכרון יעקב לצורך כך. מצד אחד נפרסים הרי הכרמל ומן הצד השני הים התיכון. בנוסף לכל אלה, למושבה היסטוריה מרתקת שמתחילה כבר בעלייה הראשונה והאורחים יכולים להתרשם מהבתים הישנים לאורך המדרחוב ולהיכנס לאחד מהמוזיאונים המספר את סיפור המושבה וסיפורה של הארץ.

מלונות בזכרון יעקב נמצאים בקרבת אטרקציות מקומיות ומאפשרים לכם ליהנות מכל סגנון חופשה שתרצו. אם אתם חובבי טבע, תמצאו שלל מסלולים בסביבה. אם אתם רוכבי אופניים תמצאו שבילי אופניים בכל רמת קושי ואם אתם רק רוצים לנוח, תוכלו לעשות זאת אצלנו.

שירות ללא פשרות

מלון עדן אין, מלון בזכרון יעקב מזמין אתכם ליהנות משירות ברמה גבוהה, ארוחת בוקר מפנקת, בריכה וחדרים נוחים. בימים כתיקונם המלון מקבל זוגות, משפחות, קבוצות ואף מארח כנסים. עתה המלון פתוח לחופשה משפחתית, זוגית ולאירועים משפחתיים קטנים (על פי התקנות בלבד).

בצוות שלנו נמצאים אנשי מקצוע שאוהבים את עולם האירוח והלקוחות שלנו מרגישים את זה. היחס הוא אישי וכל לקוח מרגיש חשוב ומיוחד. זה המקום לנקות את הראש, בלי לארוז יותר מדי ובנסיעה קצרה ליעד.

עלויות החופשה

מאז ומתמיד מלון עדן אין הציע ללקוחותיו חבילות אטרקטיביות ועכשיו הן עוד יותר רלוונטיות. משפחות, זוגות, גמלאים, אוהבי טבע או אקסטרים יכולים ליהנות מחופשה נפלאה ולא יקרה. במושבה ובסביבתה תמצאו שלל פעילויות, חלקן חינמיות לחלוטין, אחרות בתשלום ואותן בדרך כלל תצטרכו להזמין מראש.

אתם לא צריכים לטוס רחוק כדי לנקות את הראש ולהתאוורר. אנחנו מזמינים אתכם לבדוק אילו חבילות אירוח בזכרון יעקב מוצעות וליהנות מזו שהכי מתאימה לכם.

שומרים עליכם לאורך כל החופשה

מתקני המלון שלנו עומדים בתו הסגול ושומרים עליכם לאורך כל החופשה. הצוות שלנו מקפיד על הניקיון, לבישת מסיכות ובכל מקום תמצאו אלכוג'ל לשימוש חופשי. אנחנו מקפידים להיות עם אצבע על הדופק ולהקשיב לכל הוראות הבטיחות כדי להציע לכם חופשה רגועה. אנו שמחים להמשיך לעמוד לרשותכם ומציעים לכם חופשה ישראלית רגועה ומהנה.