השמחה שלכם. התענוג כולו שלנו. כשאתם מחפשים מקום לאירוע פרטי קטן, אתם רוצים לדעת שהגעתם למקום הנכון ואם הגעתם אלינו – הגעתם למקום הנכון. במלון עדן אין, מציעים לכם אולמות לאירועים קטנים, תפריט איכותי בניצוחו של שף המלון ומרחב יפיפה.

המלון מוקף בשטחים ירוקים שתוכלו לנצל בשלב קבלת הפנים, לחופה תחת העצים או לפעילות מוזמנת מראש. במקום מספר אולמות מאובזרים בגדלים שונים ומיועדים לאירועים סגורים. התפריט איכותי וכשר והצוות אדיב ויפעל להפוך את האירוע שלכם ואת זמן השהות של המוזמנים שלכם לנעים.

מלון עדן אין בזיכרון יעקב – המקום המתאים לאירוע

לאירוע שלכם תרצו למצוא את המקום המושלם. מקום שיהיה מרכזי, נוח להגעה, עם אוכל טוב, שירות מעולה ושכולם ירגישו בו נהדר. מלון עדן אין הוא בדיוק המקום לאירוע פרטי קטן כמו יומולדת, בר או בת מצווה, חינה, ברית/ה ואפילו חתונה קטנה.

אנו נתאים עבורכם את האולם, התפריט ונלווה אתכם צעד אחר צעד, כל הדרך לאירוע כך שתוכלו להיות רגועים ובטוחים. הניסיון שלנו באירועים, המקום הסביבה הקסומה, הצוות האדיב, יעמדו לרשותכם ולרשות האורחים שלכם.

היתרונות שמביא מלון עדן אין לאירוע שלכם

מלון עדן אין מציע מיקום מרכזי לקיום אירועים קטנים, באמצע או בסוף השבוע. המלון ממוקם כחצי שעה בלבד מחיפה ופחות משעת נסיעה מתל אביב. עם ההגעה למקום נהנים האורחים מחניה רחבה, מתחם קבלה נעים, מדשאות ירוקות וצוות אדיב ושירותי.

האולמות והחללים מאובזרים ברמה גבוהה, התפריט כשר ואתם יכולים ליהנות מגמישות תפעולית וליווי אישי של מנהל/ת אירוע פרטי שמטרתו היא להבטיח את שביעות רצונכם באופן מלא. האירוע שלכם חשוב לנו ואנחנו נדאג לעמוד לרשותכם בכל בקשה ושאלה, מרגע ההתקשרות הראשונית עד לסיום האירוע.

בקצרה, אלו חלק מהיתרונות שתמצאו אצלנו:

✓ המלון נמצא במיקום מרכזי, בין חיפה לתל אביב
✓ מדשאות, בריכה (בעונה) ופינות ישיבה נעימות בפנים ובחוץ
✓ אולמות וחללים מאובזרים במגוון גדלים לאירועים סגורים
✓ קולינריה כשרה ואיכותית המנוצחת על ידי שף המלון
✓ צוות אדיב ושירותי עם ניסיון במגוון אירועים קטנים
✓ גמישות תפעולית המבטיחה מענה על בקשות אישיות
✓ בית כנסת
✓ חנייה חופשית
✓ ליווי אישי של מנהל/ת אירועים להבטחת שביעות רצונכם המלאה

החדרים שלנו

אתם לא חייבים לסיים את האירוע ולנסוע הביתה. אתם והאורחים שלכם תוכלו להישאר לשהות אצלנו. במלון עדן אין 96 חדרי אירוח כך שתוכלו להציע לאורחים שמגיעים מרחוק פתרון לינה נוח ונעים, במחיר משתלם ואתם בעצמכם תוכלו להמשיך לבלות יחדיו ולמשוך עוד קצת את האירוע.

השילוב בין אולמות האירועים, התפריט הכשר והחדרים הזמינים, מאפשרים לכם לקיים אירועים לאורך כל ימות השנה לרבות שבת חתן ויום הולדת בסוף השבוע. המלון מציע מדשאות רחבות, בריכה בעונה, פינות ישיבה נעימות, ארוחת בוקר מפנקת ובית כנסת.

בואו נתכנן את האירוע המיוחד שלכם

אנחנו יודעים שהאירוע שלכם הוא יחיד ומיוחד ונפעל לכך שתרגישו זאת. מנהל האירוע הפרטי שלכם יהיה קשוב לבקשותיכם, יבחן את האפשרויות העומדות לרשותכם ואם תרצו, יציע הצעות במטרה להבטיח לכם חוויה מיוחדת. משלב התכנון, עד לניהול מקצועי של האירוע, אנחנו נמצאים כאן בשבילכם.

נשמח לשמוע על האירוע שדמיינתם, איך הוא ייראה ולהעמיד לרשותכם את הצוות, המתקנים והאכפתיות שלנו. אנחנו נדאג שתרגישו הכי בבית באירוע שלכם, אתם רק צריכים ליצור קשר ויחד נצא לדרך.

צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם לאורך כל הדרך – 04-9123197/ 050-2101901