מושבת זיכרון יעקב נוסדה ב-6 לדצמבר בשנת 1882. המתיישבים הראשונים הגיעו מרומניה ונתקלו בקשיים רבים, מה שהוביל אותם לפנות אל הברון רוטשילד כדי לבקש עזרה והמושבה נקראת על שם אביו. ההיסטוריה של זיכרון בולטת בכל מקום, בבניינים, במוזיאונים ולצד כל אלה אפשר לראות גם עסקים חדשים יותר, שלל גלריות לאומנות וכמובן יקבים מוכרים.

מלון בזכרון יעקב מאפשר לכם להיכנס אל אווירת המושבה, ליהנות מכל הטוב שיש לה להציע ולהשתתף בפעילויות רבות שמחכות רק לכם. בכתבה זו נסרוק את האטרקציות שתוכלו לבקר בהן ורק נציין כי מומלץ בחום לקבוע סיורים וביקורים מראש וזאת בשל מגבלות הקורונה.

תרבות של יין

בזיכרון יעקב פועלים מספר יקבים ואם עברתם את גיל 18 תוכלו להזמין סיור, להציץ פנימה ולגלות את סודות היין. מרכז תרבות היין של יקבי כרמל מארח בתקופה זו בתיאום מראש בין הימים ראשון לחמישי ומציע לכם סיור חוויתי כולל שמיעת הסיפור על המקום בעברית או באנגלית ובסיום סדנת טעימות. יקב תשבי מציע סיור, טעימות ועצירה לארוחת בוקר או צהרים במסעדת שף כשרה.
שלושה יקבים נוספים שתמצאו במושבה הם: יקב סמדר אשר פועל כבר 130 שנה ופתוח לטעימות בתיאום מראש. יקב סומק גם הוא ותיק מאד ובו תוכלו לטייל גם בשבת (בתיאום מראש כמובן). במושבה נמצא גם יקב פויזנר הצעיר יחסית וגם הוא מספר את סיפור המקום והמשפחה.

היסטוריית ארץ ישראל וההיסטוריה של זיכרון יעקב

ההיסטוריה של המושבה אינה מנותקת מזו של ארץ ישראל. ביקור במוזיאון ניל"י מספר את סיפורה של המחתרת וההשפעה שלה על סיום השלטון התורכי והחלפתו בזה הבריטי. אפשר להתרשם מהמקום כבר מהכניסה אליו. עוד מוזיאון הוא מוזיאון העלייה הראשונה שמציג את ההיסטוריה של המתיישבים הראשונים במקום.

אם אתם באים להתארח במלון בזכרון יעקב עם המשפחה תוכלו להזמין סיור בתיאום מראש, ללכת במסלולים מרתקים ולשמוע הכל על ההתיישבות במקום. כמו כן תוכלו לבקר בבית הכנסת אוהל יעקב, יד למייסדים שמנציח את פעילותם של המייסדים ולעצור בבית ניר אשר הוקם לזכרו של ניר שריבמן ז"ל שנספה באסון המסוקים. במקום תערוכה של תותחים שונים ששימשו את המדינה מאז הקמתה ולאורך המלחמות השונות.

אומנות ויצירה בזיכרון יעקב

ברחבי המושבה תמצאו שלל גלריות ופעילויות מרתקות הקשורות באומנות. דווקא עכשיו, כשכולם שומרים על הבטיחות, יותר מקומות יזמו סדנאות והפעלות לקבוצות מצומצמות בתיאום מראש. אתם יכולים להזמין מלון בזכרון יעקב וליהנות מכניסה לגלריות או להצטרף לפעילות יוצאת דופן.

בית Go Art הוא סטודיו ומקום מפגש ליוצרים אשר מציע סדנאות בעברית ובאנגלית לכל המשפחה. תות נייר הוא עוד מקום מיוחד בו יוצרים ניירות מעץ תות בשיטה יפנית והמשתתפים בסדנה זוכים ליצור ניירות בעצמם. גם הנוליה מציעה חוויה מיוחדת בה לומדים המשתתפים כיצד להפוך את הסיב לבגד על ידי שימוש בנול. בנוסף לכל אלה תוכלו לבקר בגלריית סרחיו פיינגולד, לפסל, להיכנס אל סטודיו בלום ועוד.

הזמינו סיור בזיכרון יעקב

מורי דרך מקצועיים ישמחו ללוות אתכם בחופשה הקרובה. תוכלו לקבוע מראש מפגש ייחודי ולסייר במושבה בצורה אחרת מכפי שתוכלו לבלות בעצמכם. הסיורים עוברים בדרך כלל במקומות מרכזיים ובין לבין תפגשו מקומות סודיים ותשמעו סיפורים על המקום.
הסיורים המקצועיים הם דרך נהדרת לבלות יחדיו כמשפחה ולגלות את ההיסטוריה והקסם של המושבה. לנוחיותכם תוכלו למצוא מדריכים דוברי עברית, אנגלית ושפות נוספות.

הזמינו מלון בזכרון יעקב ותכננו את החופשה הקרובה

זהו זמן מושלם להזמין מלון בזכרון יעקב. עכשיו תוכלו למצוא שפע של פעילויות אליהן ניתן להיכנס בתיאום מראש ובקבוצות קטנות ולהיפגש עם אנשי המקום. המושבה הרגועה מרתקת ביופייה ובאנשיה ואם אתם מחפשים חופשה בישראל, באווירה נינוחה ומהנה, מצאתם את המקום הנכון.

מלון עדן אין פתוח לפניכם. אנו מחזיקים בתו הסגול לבתי מלון ומקפידים על בטיחותכם. ארוחת הבוקר שלנו מוגשת בסגנון בופה, אך האוכל יוגש לצלחת על ידי המלצרים, בכל מקום תוכלו לקחת מסכות ולהשתמש באלכוג'ל. הביטחון שלכם מעל הכל ואנחנו יודעים שתוכלו ליהנות מחופשה ישראלית במושבה בלי פשרות. לנוחיותכם, ניתן לבצע הזמנה דרך האתר או ליצור איתנו קשר בטלפון. אנחנו כאן כדי לעזור!