מלון עדן אין נמצא במושבה היפיפייה והפסטורלית, זכרון יעקב. מצדה האחד של המושבה נראה נופו של הים התיכון ומן הצד השני הר הכרמל. במרכז נמצא המדרחוב שבצדדיו מבנים עתיקים מתקופת הקמת המקום. מלון בזכרון יעקב הוא היעד המושלם למבקשים להתנתק מלחצי היום יום ובו יחכו לכם גם סדנאות מעשירות ומרתקות.

סדנת "לומדים זוגיות" עם המנחה ניסים אמון היא הזדמנות לחזק את הזוגיות. במהלך הסדנה הזוגות לומדים מודלים אשר יאפשרו להם ליצור מציאות אחרת ויצאו ממנה בדרך משותפת חדשה. הכלים הניתנים בסדנה משמשים כזריקת מרץ חיונית לאהבה, מלמדים כיצד להעלות דיונים ולהגשים את הזוגיות באופן מלא.

הזמן המתאים להשקיע בזוגיות

המושבה זכרון יעקב היא המקום המושלם להגיע אליו לחופשה זוגית קצרה, כאן בארץ. המושבה נמצאת במרחק של כחצי שעה בלבד מחיפה וכשעה בלבד מתל אביב. האווירה של זכרון יעקב היא אווירה פסטורלית, רגועה ונינוחה. כאן אפשר להתנתק מכל מה שמתרחש בחיי היום יום וסוף סוף לנשום.

זוגות רבים מעידים כי השגרה שוחקת את הזוגיות ומשפיעה גם על חיי המשפחה, העבודה ובאופן כללי על שביעות החיים. כל רגע הוא זמן מתאים להשקיע אחד בשני, אך ככל שהלחצים מבחוץ עולים, ישנה חשיבות גדולה יותר לפעילות משותפת, ליצירת כיוון חדש, בריא ולמילוי החיים באושר.

לעשות שינוי משמעותי בחיים

כל זוג אשר רוצה לעשות שינוי מהותי בחייו ימצא תשובות לשאלות שמעניינות אותו ביום יום. סדנת "לומדים זוגיות" מתאימה לזוגות צעירים ומבוגרים, לכאלו שמתחילים את דרכם החדשה ורוצים להתחיל ברגל ימין ולאלו אשר מרגישים את השחיקה בחיי היום יום. הסדנה מתאימה לכל מי שרוצה לאהוב ולהיות נאהב (או נאהבת כמובן), למי שרוצה לחזק את האהבה, לשפר את התקשורת ולעורר את התשוקה.

העומס של חיי היום יום גורם להפעלת לחצים על הזוגיות. הוא עלול לגרום לשגרה להיכנס ולהחליף את מקומה של התשוקה וההתעניינות זה בזה. זוגות אשר מבינים שהאהבה לא יכולה להצליח בלי השקעה וזוגות שמאמינים כי מגיע להם יותר, ימצאו בסדנה שפע של כלים שיובילו אותם לדרך חיים טובה יותר. הסדנה אמנם מתקיימת במלון עדן אין, אך התובנות ימשיכו הרבה לאחר שהיא תסתיים ולאחר החזרה לשגרה.

אירוח במלון בזכרון יעקב

מלון עדן אין, מלון בזכרון יעקב, מקיים סדנאות העשרה מרגשות וזאת בסביבה פסטורלית, נעימה ועם דגש על אירוח מפנק. האורחים יכולים ליהנות מהמדשאות הרחבות של המלון, שירות ברמה גבוהה וארוחות עשירות ומגוונות. אל המלון מגיעים זוגות, משפחות וקבוצות והפעם, אנחנו מזמינים אתכם, הזוגות שרוצים ליהנות מאירוח משמעותי, להצטרף לסדנה ייחודית לחיזוק הזוגיות.

הסדנה של ניסים אמון תיערך באולם נעים, מרווח וממוזג. לאורך כל היום תעמוד לרשות המשתתפים פינת שתייה חמה וקרה, פירות ועוגיות. בסדנה יוגשו ארוחות מלאות עליהן עמל שף המלון ובבקשה מראש הן יותאמו לצמחונים וטבעונים. לנוחות המבקרים, החניה חינם ופינוי החדרים מתבצע בסיום הסדנה (מאוחר יותר משעת הפינוי הרגילה).