אוהבים להכיר את הארץ דרך הרגליים? ארצנו הקטנטונת מלאה במקומות מרהיבים ביופיים. אחד המקומות התיירותיים והאהובים הוא המושבה הקסומה זכרון יעקב שמשלבת היסטוריה, יין, נופים של הר וים, מדרחוב שופע גלריות ובתי קפה ומקומות לינה כפריים ומפנקים. מעבר לכל אלה, לזכרון מיקום מנצח – הצפון הקרוב. קרוב למרכז ואם זאת עם ניחוח גלילי.

יש המון מה לעשות בזיכרון וכדאי להישאר יותר מיום כדי להצליח וליהנות מכל שפע האטרקציות.

לחובבי ההיסטוריה מומלץ לסייר בבית משפחת אהרונסון, בית הפקידות, מדרחוב הראשונים, בריכת בנימין ועוד… חובבי האוכל והיין יוכלו ליהנות מסיורים ביקבים באזור זכרון יעקב, סיורים קולינריים ומבתי הקפה , הפאבים והמסעדות.

מורי הדרך בזיכרון ישמחו להדריך אתכם בסיור מודרך שנקבע מראש וניתן גם לסייר לבד ובקלות – הכול במרחק הליכה.

לנים בזיכרון יעקב?

ריכזנו לפניכם שלושה מקומות שאסור לכם לוותר עליהם בזמן השהות שלכם באזור:

שמורת טבע חוף דור הבונים – בימי הקיץ החמים אפשר לראות הרבה מאנשי המקום נעים לכיוון שמורת הטבע הזו. מדובר על מקום מרהיב ביופיו, מתאים במיוחד למשפחות ולזוגות. המים לא סוערים ומתאימים גם לילדים – זאת בשל שוברי הגלים הטבעיים הנמצאים במקום. בנוסף, יש אזור נוחות במקום, שירותים, מקומות לשבת והכניסה ללא תשלום כמובן. ניתן לראות צבי ים בתקופות שונות במשך השנה – אין ספק שמדובר כאן על אחד החופים היפים בארץ.

מדרחוב הראשונים – אם תגיעו אל המדרחוב בשעות הערב, אין ספק שתרגישו אווירה של חו"ל, תרגישו מנותקים מכל מה שקורה בארץ ותהיו מרוכזים ביופי המרהיב של המדרחוב, החנויות השופעות, האוכל המדהים… יש גן שעשועים לילדים בקצה המדרחוב, יש חניה ברחובות מסביב ובהחלט מאוד נוח לטיול רגלי.

סיור ביקבי האזור – הסיור לא מתאים רק לחובבי יינות, מדובר בתהליך ייצור מדהים, אווירה שקטה ונעימה וריח משכר מלבד הטעימות שתקבלו בסיור, תכירו את תהליך הייצור, מתחילתו ועד סופו ואת ההיסטוריה שקשורה בו.

 

כמאמר השיר: "זכרון יעקב שלי, זכרון יעקב
לא תמצא מקום כזה, כזה טוב"