חופשה בארץ, עם או בלי הילדים, יכולה להיות באזור הכי נוח וקסום. מושבת זכרון יעקב מושכת אליה תיירים לאורך כל ימות השנה וכיף להגיע אליה באמצע השבוע ובסופו. בחירת מלון בזכרון יעקב היא בחירה טבעית לחופשה.

זכרון יעקב היא מושבה אשר יוסדה בשנת 1882. היא ידועה תודות למדרחוב המפורסם, יקבי היין ובקרבה שלה אל רמת הנדיב. היא שופעת מסעדות, בתי קפה, גלידריות, פארקים וזוגות ומשפחות תמיד ימצאו איך להירגע ולנפוש בה ובסביבתה.

קריטריונים בבחירת מלון בזכרון יעקב

ההחלטה לצאת לחופשה בארץ עוברת תמיד בבחירת מקום הלינה. ישנם פתרונות שונים ושלל מלונות בזכרון יעקב. הבחירה צריכה להתבצע תוך התחשבות בקריטריונים הבאים:

נוחות

בית המלון צריך להציע לאורחים חוויית אירוח שהיא קודם כול נוחה. על החניה להיות זמינה וחינמית וחשוב שכבר מהרגע הראשון תתקבלו בחיוך. כמו כן, במקרה שישנן בקשות מיוחדות (כמו בארוחת הבוקר), בית המלון צריך להיות גמיש וללכת לקראתכם. יש לציין כי בקשות מיוחדות צריכות להיות מסוכמות מראש וכבר בהזמנת החדר אפשר לבדוק אם הבקשה אפשרית או לא.

מחיר

בכל יום ושנה ישנה חשיבות לבילוי במחיר הוגן. מלון בזכרון יעקב לא חייב להיות יקר ואפשר למצוא מבצעים בדקה ה-90 וכן דילים שונים. אם יש לכם תוכנית להגיע כקבוצה, לארגן סדנה או לקיים אירוע בבית המלון, נוכל להציע לכם מחיר מיוחד. כמו כן, ניתן לראות חבילות לאירוח בסוף השבוע וחבילות במחיר שונה באמצע השבוע.

ארוחת הבוקר

ארוחת בוקר טובה היא דרך נפלאה לפתוח את הבוקר. בתי המלון בישראל ידועים ברמת האירוח שלהם ועם זאת יש לבדוק את המרכיבים של הארוחה. חדר האוכל צריך להיות זמין למספר שעות כך שלא יהיה כל לחץ בקימה בבוקר והוא יכול להתחשב בבקשות אם הן ניתנות מראש. על ארוחות הבוקר של עדן אין, בית מלון בצפון, אחראי שף ששמח לספק פתרונות ייחודיים.

מיקום

זיכרון יעקב היא מושבה נפלאה לביקור. היא מציעה לאורחים חוויה רגועה, נינוחה וחיבור אל ארץ ישראל הישנה והטובה. בסביבה הקרובה נמצאת רמת הנדיב וכן עוד שלל מסלולי טיול, מסלולי אופניים והיא שוכנת בין הים לבין יערות הכרמל. המיקום של המלון צריך להיות נוח גם הוא ורוכבי האופניים ישמחו להגיע למלון שמאפשר להם לצאת לרכיבה בלי להניע את הרכב.

ביקורות

היום אין צורך לשאול סוכני נסיעות מה הם חושבים על מלון זה או אחר ואפשר לקרוא ביקורות על מלון בזכרון גם באינטרנט. כל אחד ואחת ירצו לשים לב למה שהכי מעניין אותם כמו: תמורה בעבור התשלום, ארוחת הבוקר ועוד. ביקורות טובות מצביעות על טיבו של המלון ועל החוויה שנשארה לאורחים.

3 טיפים לקראת החופשה

הבחירה בזכרון יעקב יכולה להיות הבחירה הטבעית שלכם לחופשה הקרובה. רגע לפני שאתם אורזים מזוודה צירפנו שלושה טיפים שישדרגו את השהות שלכם אצלנו:

עדכנו אותנו בדרישות מיוחדות

אנחנו מנסים לעשות ככל שאפשר כדי להיענות ללקוחותינו ואם תרצו שנדע על משהו מיוחד, כדאי שתיידעו אותנו מראש כך שנבדוק אם אנחנו יכולים לעמוד לרשותכם. למשל, אם אתם טבעוניים, ספרו לנו על כך כבר בשלבי ההזמנה הראשוניים והשף שלנו ידע להתכונן לקראתכם.

הכינו רשימת מקומות שתרצו לבקר בהם

דילים לזכרון יעקב הם מושלמים כיוון שישנם מקומות רבים לבקר בהם. מעבר לכך שתוכלו לבלות במושבה, תוכלו לצאת לטיולי אופניים במסלולים שונים שיש בסביבה, לבקר ביקב, לטייל באחד ממסלולי הטבע ועוד. אם אתם לא בטוחים מה יש לעשות בסביבה, נשמח לייעץ.

תתכוננו להירגע

אחד היתרונות של חופשה כאן בארץ ובמיוחד בזכרון יעקב הוא היכולת להירגע קרוב לבית. בלי לנסוע רחוק, בלי לחכות שעות בשדה התעופה, החופשה שלכם עומדת להיות רגועה ומהנה. כמו כן, הצוות שלנו ידאג שיהיה לכם נוח וישמח לענות על שאלות לאורך כל האירוח.

מלון עדן אין בזכרון יעקב

בין שתכננתם לצאת לחופשה משפחתית ובין שהתכוונתם לצאת כזוג, תמצאו שמלון עדן אין עומד לרשותכם. במקום ישנם 96 חדרי לינה והוא מתאים גם לסדנאות ולקבוצות. אנו שמחים להציע חבילות אירוח מגוונות ויודעים לענות על דרישות מיוחדות – בתיאום מראש. אנו מזמינים אתכם להזמין את החופשה הקרובה ולנוח איתנו במושבה הכי קסומה בארץ.