הזמנת מלון בזכרון לחופשה יכולה להיות מרגשת. המושבה שנמצאת במרחק של כחצי שעה מחיפה ו-45 דקות בלבד מתל אביב, מושכת אליה תיירים בכל עונות השנה. הקרבה של זיכרון לים, ליערות הכרמל וההיסטוריה של המושבה, הן חלק מהסיבות לבחור בה כמקום להירגע בו. רגע לפני הזמנת החופשה נענה בכתבה זו בקצרה על שאלות נפוצות שעולות בתקופה מיוחדת זו:

כמה חדרים יש במלון?

עדן אין, מלון בזכרון יעקב בעל 96 חדרים המתאימים לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות שמגיעות לאורך כל השנה. זהו המקום האידאלי לקיום סדנאות כולל לינה, לפעילויות גמלאים ולקבוצות של רוכבי אופניים. מעבר לחדרים, המקום מאופיין במדשאות רחבות עם ערסלים פזורים, חדר אוכל ברמה גבוהה ובריכה שפתוחה בעונת הקיץ.

אילו אטרקציות ישנן בקרבת המקום?

זיכרון יעקב מהווה אטרקציה בפני עצמה כיוון שהמושבה מאופיינת באווירה נעימה וכפרית. בתוכה ומסביב לה נהנים המבקרים משלל חוויות ובהן:

• המדרחוב הפסטורלי הוא אחד ממוקדי המשיכה וניתן להגיע אליו גם בהליכה ברגל. את המדרחוב מאפיינים מבנים מתחילתה של המושבה, ההליכה בו נעימה ואפשר ליהנות מחנויות בוטיק שונות, מסעדות ובתי קפה.

• במרחק נסיעה קצר ניתן להגיע אל רמת הנדיב, פארק מרשים במיוחד ושמור ברמה גבוהה. בפראק שלל צמחים ומרחבים קסומים לעצירה לפיקניק ושפע של פינות לרגיעה בטבע. בסוף החודש (מאי 2020) תיפתח אטרקציה חדשה במקום – חוות הנדיב. חווה חקלאית לכל המשפחה עם שלל אטרקציות – קטיף עצמי, פינת חי, פינות יצירה, השכרת אופניים ועוד.

• זיכרון יעקב מוכרת כמושבת יין. בין המוכרים שבהם נמצאים יקבי כרמל, יקב תשבי וליד נמצא יקב בנימינה. הביקור מתאים לאוהבי יין מעל גיל 18.

• במושבה שלל מוזיאונים אשר מנציחים את ההיסטוריה שלה. מוזיאון העלייה הראשונה, מוזיאון ניל"י ומוזיאון יד למייסדים, מספרים את סיפור המקום.

האם אפשר לצאת מהמלון למסלול אופניים?

ישנם שלל שבילי אופניים בסביבת המושבה. ניתן לצאת מעדן אין ישר אל שביל החורש, ללא צורך בשימוש ברכב. לנוחיות הרוכבים ובהם משפחות וקבוצות, ניתן לאחסן את האופניים במקום מסודר. כמו כן קבוצות רוכבים יכולות לבחון מראש את התפריט שמוצע במקום ולבקש בקשות מיוחדות. הצוות ישמח להתגמש ככל שיתאפשר.

מה המרחק בין מלון בזכרון יעקב – עדן אין לבין המדרחוב?

אפשר ללכת ברגל אל עבר המדרחוב בהליכה קלילה של כרבע שעה. זהו יתרון בולט כיוון שלעתים האזור של המדרחוב יכול להיות עמוס ולא נוח מבחינת חניה. אחד השיקולים בבחירת מלון בזכרון הוא היכולת להחנות בנוחות וללכת לטיול רגלי במושבה.

האם ניתן לקיים במלון סמינר?

כן. אלו אשר מחפשים אחר אולם כנסים בצפון מוצאים כאן פתרונות נוחים. המרצים והמנחים יכולים ליהנות מ-20 אולמות בגדלים שונים וכמו כן אפשרות לכיבוד לאורך כל היום (בתיאום מראש). המקום מציע לאורחים אווירה ביתית ונעימה והוא אידאלי לקיום סדנאות יומיות ולסמינרים הנמשכים לאורך מספר ימים.

אירוע בר מצווה

האם ניתן לקיים אירועים בזכרון יעקב במלון?

עדן אין מציע לאורחיו מספר אולמות אירועים בגדלים שונים בהם ניתן לקיים אירועים משפחתיים כגון שבתות חתן, ברית, שבת בר מצווה, יומולדת וסתם מפגש משפחתי. כמו כן במלון מתקיימים אירועים עסקיים, סדנאות חווייתיות וכנסים מקצועיים.

הגמישות המאפיינת את עדן אין הופכת כל אירוע לאישי ומיוחד. ניתן להחליט יחדיו על תפריט האירוע ולהתאימו לפי הצורך. קיום אירועים בזכרון יעקב אידאליים עבור רוב האורחים תודות למיקום של המושבה. הם מושפעים מהאווירה של המקום ההיסטורי והאורחים שנשארים לישון יכולים לצאת לטיול ביום שלמחרת.

מתי אפשר להיכנס לחדר ומתי יש לפנות אותו?

צ'ק אין ניתן לבצע החל מהשעה 14:00. את הצ'ק אאוט יש לבצע עד השעה 11:00. ארוחת הבוקר המפנקת מתחילה כבר בשעות המוקדמות וניתן ליהנות ממנה בנחת לפני היציאה מהמקום. אלו שמעוניינים להמשיך לטייל במושבה ולהשאיר את הרכב בחניה ואף את הציוד האישי, יוכלו לעשות זאת גם לאחר שימסרו את החדר.

איפה אפשר לאכול בזיכרון יעקב?

האורחים יכולים ליהנות מחדר האוכל של המלון ובנוסף משלל המסעדות ובתי הקפה שבמושבה. המסעדות פזורות בחלקן לאורך המדרחוב וחלקן בזיכרון עצמה וניתן ליהנות משפע של אפשרויות. כמו כן, ישנם פאבים בזיכרון לאלו שרוצים לצאת לבילוי ערב נעים.