זכרון יעקב היא יעד נפלא למבקשים לנפוש כאן בישראל, קרוב לבית. כבר שנים שהמושבה הקסומה מושכת אליה תיירים ומבקרים לאורך כל השנה ועכשיו יש עוד יותר סיבות לטייל בישראל אבל להרגיש ניחוחות של חופשה במחוזות אחרים לגמרי.

החופשה שלכם יכולה להימשך שלושה ימים בלבד ואתם תפיקו ממנה הרבה יותר מכפי שתוכלו לחלום. הפעם ריכזנו עבורכם הצעת חופשה קצרה אך מושלמת. מוכנים? בואו נצא לדרך.

היום הראשון לחופשה – מגיעים, מתארגנים ומטיילים במדרחוב

היום הראשון של החופשה הוא יום טוב לטיול קליל. אל זכרון יעקב תוכלו להגיע בנסיעה בכביש 2,4,6. אם אתם מגיעים מכיוון המרכז הנסיעה תארך פחות משעה, כך שככל הנראה לא תצטרכו לעשות אפילו עצירות באמצע הדרך. אם אתם מגיעים מצפון המרחק קצר לא פחות ולמשל מחיפה תגיעו למושבה תוך חצי שעה בלבד. החל מהשעה 14:00 תוכלו לבצע צ'ק אין במלון בזכרון יעקב, עדן אין.

אם תגיעו מוקדם אל המלון תוכלו ליהנות מהמדשאות או לצאת לטיול קליל במדרחוב. המדרחוב המפורסם של המושבה מאפשר לכם ללכת בקלילות בין מבנים עתיקים ולהיכנס לאווירה הקסומה של המקום. כאן תוכלו לעצור במסעדה או בית קפה, להיכנס לחנויות בוטיק ולבסוף תוכלו לקנח גם בגלידה. בתיאום מראש תוכלו להזמין סיור מודרך וללמוד הרבה יותר על המדרחוב ועל המושבה.

אם תגיעו בשעות הצהריים המוקדמות תוכלו לבקר גם במדשאות של פארק המושבה בו מחכים לכם מתקני ספורט שונים לכל גיל, מדשאות רחבות ואווירה שלווה. אפשרות נוספת היא ליהנות מהמדשאות הרחבות של בית מלון ופשוט להירגע.

היום השני לחופשה – מוזיאון, רמת הנדיב וסדנה

כשאתם מגיעים אל מלון בזכרון יעקב אתם יכולים להיות רגועים. את החופשה שלכם תוכלו לעשות בקלילות כאשר עומדים לרשותכם מספר אפשרויות נפלאות לטיול ביום השני שלכם. במושבה ישנם שלל מוזיאונים אשר מספרים את סיפור הקמת המושבה ובכך את סיפור הקמת הארץ. תוכלו לבקר בבית אהרונסון – מוזיאון ניל"י שמתעד את פעילות המחתרת ומספר את סיפורי הגבורה שתרמו לסיום השלטון התורכי בארץ ישראל. מוזיאון מרתק נוסף הוא מוזיאון העלייה הראשונה הנמצא בבניין היסטוריה יפיפה ולהיחשף לאתגרים עליהם התגברו המתיישבים הראשונים.

רשימת האטרקציות בזכרון יעקוב שהכנו עבורכם

לאחר שתסיימו את הביקור במוזיאון תוכלו לשבת לאכול באחת משלל המסעדות במושבה או לצאת לפיקניק ברמת הנדיב. את רמת הנדיב לא תרצו לפספס (עם או בלי ארוחה). במקום גדלים שלל צמחים, פרחים ושיחים שכולם מקבלים תשומת לב רבה. כמבקרים במקום תפגשו את אחד הפארקים המושקעים ביותר ותיהנו מאווירה נינוחה, נעימה וכמובן ממראה ייחודי.

אם אתם אוהבים לבלות לאורך היום תוכלו לסיים את יומכם עם סדנה חווייתית שלא תשכחו. אוהבי המתוקים יוכלו לתאם מראש סדנת שוקולד בבנימינה ואוהבי יין (מעל גיל 18) יוכלו בתיאום מראש לבקר באחד משלל היקבים במקום.

היום השלישי – צ'ק אאוט ועוד קצת חופשה לפני שחוזרים הביתה

ביום השלישי תעשו צ'ק אאוט אבל לא לפני שתתפנקו מארוחת בוקר נוספת במלון עדן אין – מלון בזכרון יעקב. את היציאה מהמלון תוכלו לעשות עד לשעה 11:00 אך אין זה אומר שסיימתם את החופשה. את היום האחרון שלכם תוכלו לנצל במספר דרכים. אתם יכולים לקבוע מראש סיור מושבה שיועבר על ידי מיטב מדריכי הדרך שיספרו לכם על המקום (בהנחה שלא ביצעתם סיור ביום הראשון).

אפשרות נוספת היא להגיע אל בית התותחן, מרכז מורשת ומוזיאון של חיל התותחנים. המתחם שוכן בתחום אחוזת ניל"י ובו אנדרטה עם שמות נופלי חיל התותחנים, חדר זיכרון לנופלים, מרכז מחקר ותצוגה של כלי ארטילריה באוויר הפתוח.

בדרך חזרה תרצו לעצור בחוף הבונים ולצאת לטיול בשמורה יפיפייה. חוף הים שמור, נקי ומעבר להליכה על החול (או כניסה למים אם יש לכם כוונה להתרחץ במקום) תמצאו גם צדפים וסלעים במראה שייחודי למקום. בשלב זה כבר תהיו מחוץ למושבה ומכאן תוכלו לנסוע רגועים ועם חיוך בחזרה ובבטחה לביתכם.