X

GOOD MORNING!

ארוחת בוקר בזכרון יעקב

נוסעים לטיול בצפון ורוצים להנות מפתיחת יום מפנקת עם ארוחת בוקר כפרית עם מגוון מפנק של מנות ונשנושים?

מבלים בחוף הכרמל או בזכרון או שאתם בדרך לצפון הרחוק ורוצים ברייק מרענן שיפתח את הבוקר בכיף? ארוחות הבוקר של עדן אין זה בדיוק הנגיעה המדויקת לתחילת יום בילוי מפנק – עשירות, טעימות ומפנקות – אז בואו ותעצרו אצלנו בדרך ליום חלומי בצפון.

מרבית המקומות שמציעים ארוחת בוקר עושים זאת עם תפריט סגור של חביתה לבחירה, סלט קטן, לחם וכמה תוספות והמחיר.

אז אם מתעורר בכם החשק לארוחת בופה כשרה שאינה מוגבלת למנה אחת או לכוס קפה בודדה, הארוחה במלון עדן אין פתוחה לקהל הרחב ולא רק שתצאו שבעים, גם המחיר – סופר משתלם!

GOOD MORNING!

הבופה מחולק לכמה עמדות
  • עמדה בה מכינים חביתה במקום או ביצים מוכנות מכמה סוגים- קשות, מקושקשות, שקשוקות וחביתות. עמדת גבינות קשות עשירה וכמובן גבינות רכות מכל הסוגים, עמדת סלטים חיים ומורכבים, ירקות אנטיפסטי, שורת מאפים מפוארת שכוללת בורקס במילויים שונים, מאפינס ואפילו ופל בלגי.
  • עמדת הלחמים נהדרת ומגוונת גם היא ועם ממרח חמאה או ריבה מעל, מובטח לכם שדרוג טעים.
  • במכונות הקפה יש את כל סוגי המשקאות ובימות הקיץ החמים אם תבקשו קפה קר שאין במכונה, תקבלו באהבה כוס עם קרח וקפה קר צונן ונהדר.
  • הארוחות כשרות רבנות.
  • צוות המלצרים של המלון עומד לרשות האורחים ודואג לפנק ולתת שירות מכל הלב ושעות הארוחות בין 07:00 ל-10:00 בכל אחד מימי אמצע השבוע כולל שישי, מאפשרות לכל אחד למצוא את הזמן המתאים ביותר.

התשלום מתבצע בעמדת הקבלה ותמיד מומלץ להזמין מראש, על מנת שנשמור עבורכם מקום. אז בפעם הבאה שאתם מחפשים מקום מומלץ לארוחת בוקר, מלון עדן אין בזכרון יעקב הוא הפתרון המושלם לזוג, למשפחה או לקבוצת חברים.

 

להזמנה חייגו: 04-9123197