X

חתונה במלון "עדן אין"

מתחתנים? מזל טוב!

אצלנו תמצאו את השילוב המושלם בין חתונה כפרית בטבע ירוק ושופע,תוכלו להתפרע עם הדמיון ולהפיק את חתונת החלומות שלכם.

הגיע הרגע המרגש שחלמתם עליו, ואתם עומדים להינשא! כעת הגיעה העת לתכנן את האירוע הגדול ולבחור את המקום האידיאלי לחתונת החלומות שלכם. אם אתם מחפשים אווירה כפרית ירוקה וטבעית – מלון עדן אין הוא הבחירה המושלמת עבורכם.

מלון עדן אין ממוקם בלב הטבע הקסום, בין חיפה לתל אביב, במושבה הירוקה זיכרון יעקב. הסביבה הכפרית והירוקה של המקום תאפשר לכם ליהנות מאוויר צח, שלווה ואינטימיות. המלון עצמו הוא ירוק ומטופח, ומציע מגוון אולמות אירועים מרווחים – חלקם פנימיים מעוצבים ויפהפיים וחלקם חיצוניים הפתוחים לנוף המרהיב.

צוות האירועים המקצועי והאדיב של המלון ילווה אתכם בכל שלב בדרך לאירוע המושלם, עם תשומת לב אישית לכל פרט ועם שירות למופת. במסעדת המלון תוכלו לבחור מתוך מגוון עשיר של תפריטים מיוחדים ומפנקים שיתאימו בדיוק לטעמכם ולאופי האירוע.

Project Your
Dream Wedding

מלון עדן אין - המקום המושלם לחתונה ירוקה ומיוחדת

נגישות קלה ונוחה לאורחים

מלון עדן אין ממוקם במיקום אסטרטגי מצוין המאפשר נגישות נוחה ומהירה הן מהצפון ומהדרום. המלון שוכן במושבה זיכרון יעקב שנמצאת סמוך לכביש החוף – רק כ-10 דקות נסיעה ממנו. בני הזוג ואורחיהם מהצפון יכולים להגיע בקלות דרך כביש 4 ולצאת בזיכרון יעקב, ומשם הנסיעה קצרה. גם מאזור המרכז והדרום הגעה נוחה דרך כביש , כביש החוף4 או כביש 6 לכיוון זיכרון יעקב והמלון. המיקום האסטרטגי והנגיש של המלון חוסך זמן נסיעה ארוך מיותר עבור האורחים, ומאפשר להם להגיע בקלות ובנוחות מכל רחבי הארץ.

קולינריה  – מטבח שף במיוחד לכבוד האירוע

הטעמים הם חלק בלתי נפרד מהאירוע המיוחד שלכם, אצלנו במלון עדן אין תמצאו מטבח מקצועי המציע מגוון רחב של טעמים וסגנונות. נבנה במיוחד בשבילכם תפריט שף ייחודי לאירוע שלכם. הקפדה על שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים ליצירת חוויה קולינרית ברמה הגבוהה ביותר לאורחים שלכם. המטבח שלנו יכול להציע אירוח חלבי / בשרי והתפריט יכול לשלב מנות טבעוניות / ללא גלוטן / צמחוניות. מסעדת המלון כשרה בהשגחת הרבנות המקומית זכרון יעקב.

 אם חלמתם על חתונה ייחודית ושונה מהרגיל תוך כדי חיבור לטבע – מלון עדן אין הוא המקום האידיאלי עבורכם. תוכלו להגשים את החלום שלכם באווירה כפרית קסומה, תוך כדי קבלת שירות איכותי וחם!

 

    לפרטים נוספים צרו קשר בטופס המצורף או התקשרו אלינו ונשמח לעזור:

    לכנסים ואירועים הכוללים לינה: 04-9123193 | לכנסים ואירועים חד יומיים: 050-210-1901