האווירה הכפרית של זיכרון יעקב היא סיבה טובה לקיים דווקא במושבה את הסדנה הבאה שלכם. מטפלים ומטפלות, מרצים וקאוצ'רים אשר רוצים להעביר סדנה בת מספר שעות או או כזו הכוללת לינה ומחפשים את המקום המושלם, מלון בזכרון יעקב יכול להתאים בדיוק למטרה זו ומכמה סיבות.

מיקום מנצח – בין חיפה לתל אביב

אנשים אשר מגיעים לסדנה רוצים ליהנות מהתוכן שלה אך בת בבת גם מהסביבה בה היא מתקיימת. נוחות ההגעה יכולה להוות מרכיב משמעותי בקבלת ההחלטה האם להירשם או לוותר על הסדנה, גם אם היא מכילה תוכן מצוין. כאן היתרון לבחירת מלון בזכרון המאפשר גישה נוחה לכל אחד מכל מקום.

המושבה ממוקמת במרחק של כחצי שעה מחיפה וכשעה מתל אביב. הגישה הנוחה דרך כביש החוף, כביש 6 ואפילו כביש 4 הופכת את ההגעה לסדנה לפשוטה. ישנם שלל מקומות אשר יכולים להתאים לסדנאות מבחינת האווירה, אך כשזו משתלבת בסביבה נגישה, אנשים יכולים להגיע מכל הארץ בלי להרגיש שהם צריכים לנסוע רחוק.

אווירה כפרית

אווירה שלווה וכפרית מאפשרת למשתתפי ומשתתפות הסדנה להתרכז בנעשה בה. במקום לשמוע רעשי מכוניות, צופרים ולהתרגש מהמולת העיר, נעים יותר להתנתק, להיכנס לאווירה כפרית ושלווה ולהתרכז רק בדבר אחד, בסדנה.

בית מלון בזכרון הכולל מדשאות, מכניס את המשתתפים לאווירה קיבוצית, נותן מענה גם למעבירי הסדנה וגם לאלו שמגיעים אליה. כאשר האווירה הקסומה של המושבה מורגשת גם בבית המלון היא מועברת גם אל משתתפי הסדנה והופכת את החוויה לנעימה ועוצמתית יותר.

סביבה לבילוי רגוע

אלו מאיתנו אשר רוצים לקיים סדנה באזור רגוע שאפשר גם לבלות בו יגלו כי זיכרון יעקב היא המקום המושלם. במושבה ישנם שלל שבילים המתאימים להליכה רגלית רגועה. במרחק נסיעה קצר יוכלו המשתתפים בסדנה לבקר ברמת הנדיב ואלו שירצו לטייל ולהתאוורר מעט יוכלו ליהנות מהמדרחוב הייחודי למושבה.

בזיכרון יעקב ישנם שלל מסעדות, בתי קפה ופאבים. כולם מאופיינים בתחושה כפרית כך שאם הסדנה מאפשרת גם זמן פנוי, מומלץ לצאת ולטייל, ליהנות מאוויר טוב, נוף נפלא, היסטוריה לרוב ושלל מקומות חמד לבלות בהם.

בחירת מלון בזכרון לסדנה שלנו

משתתפי ומשתתפות הסדנה ירגישו את האווירה של המקום כבר מהרגע הראשון. הכניסה למתחם תשפיע על התחושות האישיות שלהם ולכן חשוב לבחור בית מלון בזכרון יעקב שיעביר את המסר שאנחנו רוצים להעביר. בבחינת המלון עלינו לבדוק את הקריטריונים הבאים:

נראות
על המלון להתאים במראה שלו לאופי הסדנה. בסדנאות אשר דורשות הסתכלות פנימה, חשיבה מעמיקה וניתוק מחיי היום יום, נרצה שהמלון יאפשר זאת. מלון הכולל מדשאות רחבות, ערסלים ופינות ישיבה בלתי פורמאליות יכניסו  את האורחים לאווירה שונה ויוכל להתאים במיוחד לסדנה מסוג זה.

חדרי סדנאות
אם יש לנו קהל רב וחלק מהפעילות עומדת להיות בקבוצות קטנות, נצטרך לוודא שיש במלון יותר מחלל אחד. חשוב שהמקום הנבחר יתאים עצמו לקיום הסדנה, יהיה גמיש וקשוב לצרכים של הקבוצה וכמובן יתאים לכמות המשתתפים.

אוכל
מלון בזכרון יכול להציע לנו ולמשתתפי הסדנה כיבוד לאורך היום. החל מארוחת הבוקר החשובה והמגוונת , דרך כיבודים טריים שניתן להזמין במהלך היום עבור המשתתפים ועד ארוחת הערב העשירה המוגשת במזנון חופשי ומאופיינת בטעמים קולינריים נפלאים. חשוב לוודא כי מדובר במטבח ברמה גבוהה היכול להתאים עצמו לכל קבוצה ולכל בקשה בהתאם לאופי הקבוצה ולתקציב העומד לרשותה.

אווירה ביתית
כשהאווירה נינוחה וביתית קל יותר להיפתח, גם לרעיונות שונים וגם אחד לשני. כדאי לבחור מלון בזכרון יעקב שמאפשר לנו להרגיש נעים. האווירה הביתית יכולה לבוא לידי ביטוי ביחס האישי שאנחנו ומשתתפי הסדנה נקבל, בסביבה הירוקה ובאזורי המנוחה שמחוץ לחדרים.

סדנה של יום אחד או מספר ימים

מלון לכנסים בזכרון יעקב יכול להיות המקום המושלם לסדנה של יום אחד או של מספר ימים. המשתתפים ירגישו את האווירה הייחודית מיד עם הגיעם למושבה ובית המלון ישלים את החוויה כבר בכניסה אליו. כל שנותר למעבירי הסדנה הוא להביא את התוכן הנכון והמעניין כדי לוודא שהאורחים יקבלו חווית אירוח שלמה ואיכותית.

בית מלון עדן אין הוא מקום אהוב על מפיקי אירועים, מדריכים ומעבירי סדנאות. המלון  כולל 20 אולמות בגדלים שונים לקיום סדנאות וכנסים. את המלון עוטפות מדשאות רחבות, שבילי טיול וערסלים פזורים בין העצים. השקט, 96 חדרי האירוח הכפריים, חדר האוכל המגיש ארוחות עשירות וטעימות והגמישות התפעולית שהמלון מאפשר, הופכים אותו לאידיאלי לקיום סדנאות וכנסים קטנים כגדולים.