חופשה עם הילדים יכולה להיות מהנה מאוד אבל גם לא פשוטה. ילדים קטנים מסתפקים בבריכה ומדשאה לרוץ ולשחק, אבל ילדים גדולים יותר דורשים אטרקציות ופעילויות מגוונות יותר. והכי חשוב – חופשה משפחתית היא בדרך כלל יקרה.

אומנם יש המון מלונות בארץ עם חדרים למשפחות, אבל רק מעטים מהם מציעים גם בריכה בקיץ, גינות ומדשאות רחבות, חדר אוכל המגיש ארוחות בוקר וערב ובעיקר – מיקום נגיש לטיולים ואטרקציות באזור.

מלון עדן אין בזיכרון יעקב הוא הפתרון המושלם למשפחה שמחפשת חופשה במחיר הוגן, באווירה כפרית שלווה ונעימה ועם גישה נוחה לאתרי טיול ובילוי. המיקום הייחודי של המלון – סמוך לחיפה ומרכז הארץ אבל גם צמוד למושבה הקסומה זכרון יעקב – מאפשר ליהנות מכל העולמות.

ברגע שנכנסים למתחם המלון נדמה שהגעתם לבועה שלווה, הרחק מהעולם הסואן, ובכל זאת קרוב מאוד לליבה של המושבה עם בתי הקפה והמסעדות. זוהי נקודת המוצא האידיאלית למשפחה שרוצה לשלב בין שהייה נינוחה וטיולים מהנים באזור.

אטרקציות וטיולים לכל הגילאים

משפחות שאוהבות טיולים יכולות להגיע בקלות מהמלון לרמת הנדיב ולטייל בגנים הבוטניים או באחד ממסלולי הטבע היפים. בנוסף, זכרון יעקב נמצאת סמוך לחופי הים התיכון היפהפיים של דור, הבונים, מעגן מיכאל ועוד – פתרון מצוין לימים חמים.

קרוב למלון נמצאים גם מעיינות נהדרים כמו עין צור, עין אביאל ועין עמיקם – אתרים נסתרים וקסומים לטבילה ושהייה ביום קיץ חם. ומי שפשוט רוצה לבלות באווירה כפרית שקטה, יכול לטייל במדרחוב המקסים של זכרון יעקב, רק 10 דקות הליכה מהמלון.

משפחות שאוהבות אטרקציות ופעילויות אתגריות יכולות ליהנות מהשכרת אופניים, ריינג'רים ועוד בחוות הנדיב הצמודה למלון. יש שם גם מסלולי רכיבה מוסדרים ומשק חי עם בעלי חיים שגם הקטנים וגם הגדולים יוכלו ליהנות מהם. אפשר גם פשוט לשכור אופניים ולטייל במושבה והסביבה.

טיולי יום מהנים באזור

זכרון יעקב והסביבה מציעות מגוון אפשרויות לטיולי יום מהנים ומעניינים עבור כל המשפחה. בין המסלולים המומלצים תוכלו למצוא את נחל השופט, נחל מערות, נחל תנינים, מסלול הליכה בבונים, מוזיאון המזגגה, עין הוד וקיסריה. כל משפחה תוכל למצוא את המסלול המתאים לה בהתאם לזמן ולהעדפה ובקבלה של מלון עדן אין ישמחו לעזור ולכוון.

למלון שיתופי פעולה עם מספר אטרקציות באזור ותוכלו ליהנות מסיורים מודרכים בהנחה, הנחה לאורחי המלון גם בחוות הנדיב ובשלל אטרקציות נוספות בהתאם לעונה.

שבילי אופניים סביב זכרון יעקב

סביב זכרון יעקב קיימים שבילי אופניים מוסדרים רבים שמושלמים לטיול משפחתי. אפשר להשכיר אופניים בחוות הנדיב ולרכוב בשבילים המקיפים את המושבה ומובילים גם לחוף הים.

שביל יפה נוסף מוביל למעיין עין אפק וליער חורשים. המסלול מתאים לרוכבים מתחילים ומשפחות עם ילדים. מומלץ גם השביל הכחול שיוצא מזכרון יעקב לכיוון בנימינה ומזרחה לפארק הכרמל. רכיבה נהדרת ליום טיול משפחתי.

אירוח כפרי איכותי ונעים

מלון עדן אין מציע 96 חדרי אירוח בסגנון כפרי עם אווירה ביתית ונעימה. ישנם חדרים למשפחות, עם ספות נוחותלילדים. הבריכה פתוחה מאפריל עד אוקטובר ובמדשאות הסמוכות גינות ירוקות ומטופחות עם ערסלים ופינות ישיבה נעימות.

בחודשי הקיץ מתקיימת גם תכנית בידור עשירה לילדים ומבוגרים, כולל פסטיבל מוזיקה במדרחוב בימי חמישי. גם בחורף יש פעילויות תרבות כמו פסטיבל זיכרוניטס עם הופעות מוזיקה בכל רחבי המושבה.

זכרון יעקב היא אחת המושבות היפות והציוריות בארץ, עם אווירה כפרית ובתים משומרים בסגנון טמפלרי. מי שמחפש חופשה רגועה ושלווה באווירה מסורתית ייהנה מאוד מהאווירה הייחודית במקום.

סיכום – חופשה מושלמת לכל המשפחה

אם כן, מלון עדן אין בזכרון יעקב הוא הבחירה המושלמת למשפחה שמחפשת חופשה איכותית, מלאת חוויות והנאה במחיר הוגן. המיקום המעולה מאפשר גישה נוחה הן לאטרקציות בסביבה והן לחופים ולמעיינות.

האירוח הכפרי הנעים והאיכותי במלון, כולל בריכה, גינות ופעילויות, יחד עם האווירה הכפרית והמסורתית של זכרון יעקב, הופכים את החופשה לחוויה מהנה ומלאת תוכן להורים וילדים כאחד. חופשה מושלמת בזכרון יעקב מבטיחה זמן איכות משפחתי שווה!