נופשים בזכרון יעקב עם הילדים או מגיעים לטיול יומי ברחבי המושבה ומחפשים מה לעשות? סקרנו עבורכם שלל אטרקציות וחוויות מקומיות שמתאימות לילדים ולבילויים משפחתיים, טיולים, סדנאות, משחקים אתגריים וגם לא מעט אקסטרים.

חוות הנדיב

ביקור בחוות הנדיב הוא הזדמנות לחוויה משפחתית, מרגיעה ומחברת בין כל בני המשפחה. תוכלו ליהנות מחורש טבעי וירוק המקיף את החווה לצד חקלאות מקומית עשירה ומגוון חיות משק.

החווה מספקת שלל אטרקציות, החל מטעימות תוצרי הירקות, הפירות וצמחי התבלין הגדלים בחווה (משתנים בהתאם לעונות השנה), פינת ליטוף והאכלת חיות המשק כמו עיזים, כבשים, ארנבים, שרקנים, חמורים וסוסים.

סיור בחווה יגלה בפניכם גם בריכת דגים יפיפייה ומגוון חיות בעלות כנפיים הנעות בחופשיות בחווה. יש במקום פינות יצירה, עמדת בועות סבון, טרקטורים ובימבות המיועדים לילדים, מזנון ופיצות בטאבון (בתשלום נוסף).

הנדיב על גלגלים

שמורת הנדיב היא שמורה די גדולה, יפיפייה ועשירה בשבילים ואתרים מיוחדים המתאימים לטיולים משפחתיים, פיקניקים בחיק הטבע ועוד.

עכשיו בשמורה ניתן ליהנות גם מיוזמה חדשה יחסית בשם "הנדיב על גלגלים- מיזם תיירות רכובה על אופניים", בה תוכלו לצאת לטיול אופניים משפחתי ברחבי השמורה  בתוך חורש ארץ-ישראלי, אל מול נופים ותצפיות מרהיבים, לעצור לצד אתרים ארכיאולוגיים, מעיינות וארמונות היסטוריים.

תוכלו גם לשחק במשחק ניווט אתגרי בו תענו על שאלות ותצאו למשימות בנושאים כמו חי וצומח, היסטוריה, תחומי סביבה וארכיאולוגיה.

לאלו מכם שאוהבים אקסטרים, ניתן להזמין סיורי ריינג'רים או איזיריידרים במסלולים מגוונים כמו הר חורשן, נחל תנינים, דיונות קיסריה, חוטם הכרמל וחוות האיילים.

מעיין עין צור

עין צור מעיין נקבה יפה הזורם כל השנה, ולצידו ווילה ובית מרחץ עתיקים. המעיין, הנמצא בתחומי רמת הנדיב, נגיש בהליכה קצרה ומהווה נקודת חמד לביקור ופיקניק. ניתן להיכנס וללכת בנקבה והמסלול מהווה חלק משביל ישראל.

גלריית חנות תות נייר

מצאתם את עצמכם מבלים יום משפחתי במושבה, או בדיוק נופשים בזכרון יעקב? אל תפספסו את גלריית תות נייר, חנות גלריה מקסימה בה תוכלו לייצר נייר לגמרי בעצמכם מחומרים טבעיים.

הסדנאות מתאימות לילדים החל מגיל 4 ולכל מי שישמח לעבוד עם הידיים ולהתרגש מיצירה טבעית ומחברת.

שנדי המרכז לחרוזים וסדנאות תכשיטנות

עוד בתחום פעילות הידיים והסדנאות, חובבי וחובבות החרוזים והתכשיטנות ישמחו לגלות את שנדי- המרכז לחרוזים וסדנאות תכשיטנות, חוויה יצירתית ומספקת ממנה תצאו עם התוצר שעמלתם עבורו, מתאים לכל המשפחה וגם כיום גיבוש של הורה וילד.

המרחב – הסטודיו לסדנאות ויצירה

מקום מקסים המספק שלל סדנאות יצירה וביניהן: סדנאות בוהו שיק ממקרמה, טריקו, חרוזים ושלל חומרים, סדנאות עץ מגוונות והכנת תוצר, סדנאות בת מצווה ועוד.

פאנקי מאנקי

המתחם המושלם לילדים החל מגיל 0 ועד 13, בעל שלל אטרקציות ומתקנים חדישים ומתחמים שונים המתאימים לגילאים שונים החל ממתחמי קטנטנים עם בריכות ספוגים ובריכות כדורים, ועד מתקנים לבוגרים יותר עם קירות טיפוס אתגריים, מתחמי פאנקי נינג'ה, טרמפולינות, מגלשות אבובים, גשרים אתגריים, מגדל טיפוס גומיות ועוד המון פעילויות שירגשו את הקטנים.

צופן הברון

שילוב של חדר בריחה (escape game) והיסטוריית הברון רוטשילד (שתרם רבות בהקמת מושבת זכרון יעקב).

חדרי הבריחה כבשו את העולם ומגיעים בשלל וריאציות, במקרה הזה, מדובר על משחקים מבוססי טלפון חכם ועצמאיים שמתקיימים ברחוב או במוזיאון העלייה הראשונה במרכז המושבה.

המאורה

לאלו מכם שהעולם הוירטואלי הוא המקום לצאת להרפתקאות, תשמחו לגלות שבזכרון יעקב קיים חדר משחקים VR- משחקי חוויה במציאות מדומה, פליסטשיין, סימולטור נהיגה ועוד.

אטרקציות וטיולים לכל המשפחה באזור זכרון יעקב והסביבה