מחפשים מיקום לחופשה? יש מקומות בארץ שידועים כחלומיים, אחד מהם הוא זכרון יעקב. איך הופכים את החופשה לבלתי נשכחת? נשארים ללון לילה אחד לפחות, כדי למצות עד תום את האזור.

חופשה בזכרון יעקב

יש המון דברים מהנים לעשות באזור המושבה הקסומה זכרון יעקב, גם למשפחות, גם לזוגות וכמובן לקבוצות חברים, לכן שווה להשקיע בלינה בזכרון יעקב, כדי להספיק להגיע לכל המקומות שבאמת לא כדאי לפספס.

זכרון יעקב מאופיינת במקומות לינה שונים, החל מצימרים, דירות RBNB, ומלונות ברמות שונות לכל קהל יעד ולכל תקציב. מקום לינה מומלץ ביותר, שאנשים נוטים לחזור אליו שוב ושוב, הוא מלון עדן אין. המלון נמצא במיקום אידיאלי, קרוב לכל כבישי הגישה למושבה ורק 4 דקות נסיעה מרמת הנדיב. מצד אחד הוא שקט, אינטימי ופסטורלי ומצד שני הוא נמצא בקרבת האטרקציות המובילות באזור. מלון עדן אין מוקף מדשאות, החדרים כפריים ונעימים והאוכל טעים, טרי ומגוון.

באיזה מקומות כדאי לבקר?

אם אתם מחפשים לקחת הפסקה מהלחץ ולהגיע למקום עם אווירה יותר רגועה – כתבו "זכרון יעקב" בווייז ומיד תרגישו בשינוי האווירה. המקום שמלא בקולינריה נהדרת, יינות מהטובים בארץ, טיולי טבע ועוד המון חוויות מופלאות מחכה רק לכם שתגיעו עם האנשים האהובים עליכם לחופשה בלתי נשכחת.

כשאתם מגיעים לאזור, יש כמה מקומות מפורסמים שאסור לכם לפספס:

הראשון, הוא המדרחוב של זכרון יעקב שנמצא ברחוב המייסדים. המדרחוב ההיסטורי עם שלל בתי הקפה והגלריות מזמן אליו כל יום המוני מבקרים שנהנים מהאווירה.
בעונת ההופעות, אמפי שוני נמצא רק 5 דקות נסיעה ממלון עדן אין ומספק את ההופעות של מיטב אומני הארץ. הקרבה למלון, תאפשר לכם להגיע בקלות למיטה המפנקת, ללא חשש של נהיגה חזרה בלילה, לקום לארוחת בוקר מפנקת ואפילו לצאת לעוד טיול באזור לפני החזרה לשגרה הלוחצת.

כבר ציינו שבזכרון יעקב יש את היין הטוב ביותר? למעשה, זכרון יעקב היא מושבה עטורת יקבים. אולי על חלקם כבר יצא לכם לשמוע, ביניהם יקב סומק ויקב כרמל שנמצאים ממש במרחק הליכה קצרצרה מהמלון ויקב בנימינה, יקב תשבי ויקב אמפורה שנמצאים במרחק של נסיעה קצרה מהאזור. בכל יקב כזה תוכלו להנות מסיורים מופלאים שמספרים את הסיפור המרתק של היקב, מטעימות של יין מקומי איכותי מאוד וכמובן נשנושים טעימים כמו פלטות גבינות ועוד המון הפתעות טעימות.

למי שמחפש יותר טיולים רגליים או טיולי אופניים: הגעתם למקום הנכון. אזור רצועת החוף וזכרון יעקב בפרט נחשבים למקומות היפים ביותר שניתן לצאת מהם לטיולים נהדרים בטבע. למעשה, מלון עדן אין ממוקם במקום מושלם שיכול להיות נקודת הפתיחה הטובה ביותר לטיול אופניים. ממש ליד הכניסה לסינגל רמת הנדיב, ליד שבילי פארק אלונה וחורשן ובצמוד לסינגל חוף הכרמל. לשוהים במלון, תוכלו לקבל חנייה חופשית, מקום לאחסון האופניים, מסלולים מומלצים שכוללים GPS ובסוף – עיסוי מפנק להרפות את השרירים.

מלון עדן אין מתאים גם לחופשה רומנטית ומרגיעה למי שמחפש עיסוי מפנק, האט טאב וערבי פויקה בגינה וגם לחובבי האקסטרים שמחפשים לצאת לטיולים, אטרקציות או רכיבות שטח באזור. נשמע מעניין? צרו קשר עם המלון, ספרו לנו מה הייתם רוצים בחופשה שלכם, עם מי אתם מגיעים ומתי הכי נוח לכם ובמלון ידאגו לכל השאר.