עומס בעבודה, טירוף הילדים, הכביסות, הכלים וההתעסקות עם האוכל – כן, השגרה שוחקת! כל מה שצריך זה לקחת הפסקה קטנה ממרדף החיים, או במילותיו של אריק איינשטיין: "לקחת פסק זמן ולא לחשוב. לשבת מול הים ולא לדאוג"

אז אם גם אתם רוצים לשבור שגרה, לקחת הפסקה, לנשום, לאכול טוב וגם לא לקרוע את הכיס – נופש זוגי בזיכרון יעקב, לגמרי יעשה את העבודה!

זכרון יעקב הקסומה, מרגישה כמו קפיצה קטנה לחו"ל ומשלבת את כל הטוב שיש לחופשה להציע – גם היסטוריה, גם יקבים, גם מדרחוב מקסים, גם החופים היפים בארץ ואפילו שלל מעיינות טבעיים. אז לא משנה אם בא לכם לנוח או לטייל, כאן תמצאו את הכול.

מלון עדן אין, מובלעת קטנה וירוקה במושבה, עם מרחבי דשא שלא נגמרים, ערסלים בינות העצים, בריכה גדולה וקרירה וחדרי אירוח נעימים, יסגור לכם את הפינה ויספק לכם את השקט שאתם מחפשים ואת הבריחה האולטימטיבית מהשגרה.

פרט לארוחת בוקר עשירה בבופה חופשי, תוכלו להוסיף עיסוי זוגי מפנק במחיר סופר משתלם וכמובן ליהנות מערבי הפוייקה שלנו סביב המדורה – סיר עוף וירקות מעשה ידי השף, שמתבשל על המדורה ומחולק כל ערב לאורחים שלנו בליווי טעימות יין ומוסיקה ישראלית נעימה שמתנגנת ברקע.

  • לחובבי השקט – מלון עדן אין הוא המקום שלכם עם שלל פינות ישיבה בפנים או בחוץ, האט טאב, חדרי עיסויים ואווירה כפרית ונעימה.
  • לחובבי האקסטרים – המלון מהווה נקודת מוצא אידיאלית לטיולים באזור.
  • לחובבי ההופעות – מלון עדן אין ממוקם 4 דק' נסיעה משוני ומפארק המושבה, בו מתקיימות הופעות באוויר הפתוח במהלך חודשי הקיץ

אין ספק שנופש זוגי מושלם הוא כזה המשלב את כל עולמות החופש. כאן בעדן אין, נעשה את המיטב להעניק לכם חווית אירוח שלא תשכחו, כזו שתטעין לכם את המצברים ותאפשר לכם חזרה רגועה יותר לשגרה. כי לארח זה בטבע שלנו!