רוצים לצאת לחופשה עם תוכן מיוחד וערך מוסף? מלון עדן אין מציע לכם להצטרף לסדנאות וליהנות מחופשה מהנה, רגועה ושונה מהיום יום שלכם. הסדנאות מתאימות ליחידים, זוגות, קבוצות וניתן להזמין אותן לפעילות לצוותי עבודה.

שילוב סדנאות בחופשה היא דרך נפלאה להעניק לעצמכם מתנה. החופשה שלכם יכולה להיות בעלת ערך רב ולסדנת המסע הסודי תוכלו להירשם לבד, כזוג או להגיע במסגרת קבוצתית. במקרה ואתם מעוניינים להגיע עם צוות עבודה ורוצים שנדאג לכם לסדנה סגורה עבורכם בלבד, נשמח לדאוג לכל הפרטים.

להגיע לסדנה במלון עדן אין

מלון עדן אין הוא המקום המושלם לסדנאות. הוא מרוחק מההמון ומציע מרחבים ירוקים, שבילי הליכה, ארוחות בוקר מפנקות וחדרי סדנאות וסמינרים. האווירה של המקום אידאלית לתהליך למידה, חקירה וזאת לצד חוויית חופשה יוצאת דופן. השילוב של אווירת המושבה, המלון וסדנאות בעלות ערך, יעניק לכם חוויה שעוד לא התנסיתם בה.

שלא כמו סדנה שמתקיימת במקום קרוב לבית, במקרה של שילוב סדנה בחופשה אתם נהנים מניתוק מוחלט מחיי היום יום. זה הזמן שלכם להתייחס רק לעצמכם, ללמוד, להעשיר את חייכם וכל זאת באווירה קלילה, נעימה ועם המנחים המובילים בארץ. במלון עדן אין, מלון בזכרון יעקב, מחכים לכם חדרי סדנאות גדולים כך שתוכלו להשתמש במרחב לצרכים השונים שלכם.

ברוכים הבאים אל המסע הסודי

סדנת הדגל של ניסים אמון, "המסע הסודי", נמשכת לאורך סוף שבוע שלם ובמהלכה אתם צפויים לעבור התבוננות עצמית. דרך מדיטציה, תנועה ולימוד מרתק תגלו כיצד להשתחרר מהסבל ולהיות מאושרים. הסדנה שמה דגש על חיבור בריא בין הראש והרגש, העלאת הביטחון העצמי ומתמקדת בהבנת הפסיכולוגיה של הרגש.

זה הזמן לקבל החלטה להיות מאושרים. להשתחרר מהסבל באמצעות כלים מעשיים בהם תוכלו להשתמש גם בעוד שנים. במהלך הסמינר תלמדו על מבנה נפש האדם, כיצד לצאת מהדיכאון, איך ליצור מנהיגות פנימית וחיצונית וכיצד לחזק את הביטחון העצמי.

סדנת "המסע הסודי" תיקח אתכם לחוויה קבוצתית מרתקת ותוביל אתכם להתבוננות פנימית. בסיומה תיצרו לעצמכם מציאות פנימית וחיצונית טובה יותר. תבנו לעצמכם את הדרך בה אתם מעוניינים ללכת ותצעדו לעבר האושר וההגשמה העצמית.

על ניסים אמון

ניסים אמון, מארח את הסמינרים הגדולים ביותר בנושא האושר הפנימי במהלך הסדנאות תוכלו להרחיב את הידע הרוחני שלכם וזאת בתהליך חווייתי מתובל בהומור. הסדנאות יעניקו לכם כלים קלים ליישום, להעלאת האושר וליצירת חיים טובים יותר.

הסדנה של ניסים אמון מתקיימת במלון עדן אין ואורחי המלון נהנים מאירוח חם, מדשאות רחבות לטייל בהן בין הפעילויות, ארוחות מפנקות ולינה באווירה הקסומה של המושבה. זוהי הזדמנות נפלאה להכניס תוכן חדש לחיים, להשתחרר מלחצי היום יום, לבוא לחופשה ולצאת ממנה מחוזקים, מאושרים ועם כלים להתנהל טוב יותר ביום יום.
לאורך הסדנה תעמוד לרשותכם פינת שתייה עם כיבוד קל של עוגיות ופירות. ארוחות מלאות יוגשו כשהאחראי להן הוא שף המלון ואם אתם מעוניינים בתזונה טבעונית או צמחונית, תוכלו ליידע אותנו ונדאג לכם בהתאם. לנוחיותכם, הפינוי מהחדרים מאוחר מהרגיל, רק לאחר סיום הסדנה.