בתחילת חודש מאי אושר "תו סגול" המיועד במיוחד למלונות. במלון עדן אין, בית מלון בזכרון יעקב, ניצלו את תקופת הסגר ועמלו רבות כדי להתאים את המלון למצב החדש לקראת הפתיחה המחודשת וכדי להעניק לכם, האורחים, חוויית אירוח נפלאה כתמיד וכל זאת בלי לסכן את בריאותכם. לפני שנבחן את השינויים שנעשו נציין כי המטרה של התו הסגול ושלנו היא לשמור עליכם האורחים ועל הצוות המצוין שעושה כמיטב יכולתו כדי להעניק לכם את החופשה הטובה ביותר.

חוויה שונה ונפלאה

אם בימים כתיקונם ניתן היה להיכנס למלון ולצאת ללא בעיה, לגעת, לחוש ולקחת את האוכל בחדר האוכל לבד, עכשיו המצב שונה מעט. את החיוכים של העובדים ניתן לראות מאחורי המסכות ופרספקטים שנמצאים במקומות הנדרשים. כל 96 חדרי המלון פתוחים לאורחים ועוברים חיטוי קפדני לקראתכם. בחדר האוכל מחכה לאורחים בופה מפנק ועשיר אך האוכל מוגש לצלחת על ידי המלצרים ולא נלקח באופן עצמאי או ארוז במנות אישיות).

נוסף, שעות הארוחות בחדר האוכל הורחבו כך שכל אורח יספיק לאכול בנינוחות וללא כל לחץ ותוך שמירת מרחק משאר אורחי המלון. בהתאם לתקנות, יש להסתובב בתוך חדר האוכל עם מסכה ולהסירה על יד השולחן בזמן האוכל. נכון, שהחופשה בימים אלו נראית קצת אחרת, אך אנו מאמינים שכאשר שומרים על ההנחיות, הרגשת הביטחון נשמרת ואינה פוגמת במאום בהנאת החופשה.
גם הבריכה של המלון פתוחה הקיץ וכיוון שלא ניתן להכניס מזון, צוות המלון דואג לפנק את המתרחצים בפירות חתוכים ומיני פינוקים ממש עד המים. בנוסף, המציל דואג מיוזמתו לנקות את כיסאות האורחים לאחר עזיבתם ובכך אפשר לשבת בנינוחות, תוך שמירת מרחק וללא כל חשש או דאגה לבריאות.

ברחבי המלון ישנן עמדות אלכוג'ל, כפפות ומסכות לנוחיות האורחים. העובדים משתמשים בכל אלה באופן קבוע כחלק מהרצון להעניק לכם יחס אישי ללא כל חשש. ברור לנו כי שנת 2020 מרגישה אחרת מכל שנה אחרת, אך אנחנו עושים כל שניתן כדי לתת לאורחים את חוויית האירוח שאנחנו רגילים לתת ומאמינים שזהו זמן נפלא לבקר במושבת זיכרון יעקב הנפלאה.

נכון לעכשיו, לא ניתן ליהנות מחבילות אירוע בזכרון יעקב וזאת עד שיהיו עדכונים נוספים וחדשים. יחד עם זאת, מלון עדן אין מעמיד לרשות זוגות צעירים שלא יכולים לקיים את חתונתם, מבנה חופה ואפשרות לקיים את הטקס כדת וכדין במרחבי הדשא של המלון ובמסגרת האורחים המותרת. מי שירצה בכך, מוזמן כמובן להישאר וללון במלון ולהפוך את הטקס לאירוע משפחתי של ממש.

פעילויות בסביבת זכרון

כל מי שתוהה האם להזמין מלון בזכרון יעקב רוצה בדרך כלל לדעת מה יש לעשות בסביבה בתקופה זו. כמו עסקים רבים, גם עסקי התיירות בסביבת המלון עשו שינויים בהתאם להנחיות. הרצון לתת את השירות הטוב ביותר לא פחת ועכשיו אפשר להזמין סיורים פרטיים בשלל מקומות, להצטרף לסדנאות יצירה ולבקר בגלריות קסומות באזור שפתוחות למבקרים.

לצד האטרקציות בזכרון ובסביבתה, בתי הקפה והיקבים, מחוץ לזכרון יעקב ישנם שלל מסלולי טבע להליכה ומסלולי רכיבה על אופניים. מלון עדן אין ישמח לעזור לכם בתכנון החופשה ומאפשר לרוכבי האופניים לאחסן את הציוד בנוחות.

חופשה משפחתית משתלמת ביולי אוגוסט

יולי – אוגוסט חמים כהרגלם ומלון עדן אין מזמין אתכם ליהנות מחופשה באמצע השבוע או בסוף השבוע במחירים אטרקטיביים. המלון מוקף מדשאות רחבות, חדר האוכל מציע בופה עשיר ומפנק, בחדר הטיפולים ניתן ליהנות מעיסוי יחיד/ זוגי לבחירתכם במחיר מיוחד. החדרים כולם עברו שדרוג אר לאחרונה וכמובן הבריכה הגדולה והנעימה תוך הקפדה על ההנחיות, יבטיחו לכם את החופשה הטובה ביותר.

רוצים לשמוע עוד על המבצעים שלנו? השאירו פרטים באתר או צרו קשר ונשמח לספר לכם על חבילות האירוח, לתת המלצות לביקור ולתאם איתכם את החופשה הקרובה.