יום החתונה הוא יום מרגש גם למשפחה ובמיוחד לחתן ולכלה שמתחילים פרק חדש בחיים שלהם. הוא מלווה בהמון ריצות: בין אם זה להביא את השמלה החגיגית, לדאוג לאיפור, לא לשכוח את החליפה לחתן, למצוא לוקיישנים לצילומים, עיצוב החופה ועוד דברים קטנים שכדאי לא לשכוח. לא פלא שזוגות רבים לפני אירוע החתונה נרגשים ולחוצים. לנו יש את הפתרון המושלם ליום המשמעותי שלכם, שיוריד מכם את הלחץ ויאפשר לכם להתארגן ברוגע.

מלון עדן אין שנמצא בזכרון יעקב הפסטרולית, מציע לכם חוויה של שקט ושלווה שיעזרו לכם להתמלא באנרגיות מחודשות ויספקו לכם את כל מה שאתם צריכים רגע לפני שאתם הופכים לחתן וכלה. במלון תוכלו להתחיל להתארגן ולהתכונן לאירוע עטופים בכל הקרובים והחברים שלכם וכמובן בספקים שבחרתם לאירוע שלכם.

מלון עדן אין הוא הלוקיישן המושלם לצילומים שלכם, בזכות המדשאות הרחבות והירוקות, ופינות החמד שיגרמו לתמונות שלכם להיות מיוחדות ומרגשות ויוסיפו המון זיכרונות לחיים העתידיים שלכם יחד.. כמובן אם תרצו לשלב באלבום החתונה תמונות במיקומים נוספים, נוכל לכוון אתכם לכל המקומות היפים במושבה שיוסיפו קסם גם לאווירה וגם לצילומים שלכם.

המלון מציע לכם להגיע בשלווה ולקבל את החדר מוקדם מהרגיל כדי שתתחילו בארגונים שלכם בזמן שלכם לפי לוח הזמנים שקבעתם מראש. את פינוי החדר למחרת תוכלו לעשות בשעה מאוחרת כדי שתנוחו כמו שצריך אחרי החגיגה הגדולה. את ארוחת הבוקר תוכלו לקבל ישירות לחדר שלכם מבלי לצאת לחדר האוכל, ולהתפנק מהמטעמים במיטה שלכם. אנחנו כבר נדאג לכל הפינוקים – כיבוד, חלוקים נעימים, כפכפים, מראה ניידת ואת החדר נסדר עבורכם לפני האירוע לפי בקשתכם, ואחרי האירוע עם כיבוד ונשנושים.

אנחנו כאן כדי לעטוף אתכם, וכדי להזכיר לכם שזה היום שלכם והוא צריך להיות מושלם. אנחנו רוצים לדאוג שאתם והקרובים שלכם תהנו ותהיו רגועים ונעשה הכל כדי שתרגישו כך. כשתסיימו את האירוע נהיה כאן כדי לקבל את פניכם רגע אחרי ולאחל לכם מזל טוב לקראת חייכם המשותפים יחד.