כולנו מחכים ליום שאחרי. ליום בו החיים שלנו ייראו קצת יותר דומים למה שהיו לפני שהקורונה נכנסה אליהם. לאחר שנצא מהסגר, עוד נצטרך לשמור על עצמנו ולכן חופשה בארץ היא בדיוק מה שנוכל לצפות לו. חופשה פסטורלית במושבה זכרון יעקב יכולה להיות מושלמת וזאת תודות לשמירה של עדן אין, מלון בזכרון יעקב על כללי התו הסגול.

5 סיבות לחפש מלון בזכרון יעקב

חולמים על החופשה שלכם ומחפשים את היעד האידאלי לטייל בו ברחבי הארץ? אנחנו מזמינים אתכם להגיע אל המושבה הכי מיוחדת, זכרון יעקב, ומאמינים שיש לכם לפחות חמש סיבות לנפוש דווקא כאן.

המושבה

מעבר לשלווה המיוחדת של המושבה, יש במקום שלל אטרקציות מקומיות מיוחדות שהמבקרים יכולים ליהנות מהן. גלריות רבות פתחו את עצמן בפני מבקרים והן עושות זאת בתיאום מראש ובקבוצות קטנות כדי לשמור על הבטיחות של כולם. המוזיאונים ההיסטוריים שבמושבה גם הם זמינים בתיאום וכך גם היקבים. אם אתם חולמים על חופשה שמשלבת גם נינוחות וגם רוצים שיהיה לה ערך מוסף, תוכלו להצטרף לסיור מודרך מרתק במושבה.

הסביבה

סביבת המושבה יפיפייה ומושכת אליה מטיילים ורוכבי אופניים. למחפשים טיול נינוח תוכלו לבקר בפארק רמת הנדיב בין פרחים וצמחים מיוחדים ולשבת ברוגע על כרי הדשא. חוף הים נמצא גם הוא במרחק קצר ויכול להיות שיהווה אטרקציה עבורכם. אם אתם מגיעים אל מלון בזכרון יעקב ואתם משתייכים לאוהבי הטבע, תרצו להגיע אל שמורת חוף הבונים. רוכבי האופניים ימצאו שפע של שבילים ברמות קושי שונות.

האוכל

מלונות בזכרון יעקב מציעים מלבד לינה כפרית ונעימה, גם ארוחות עשירות ומגוונות. מי שמעדיף לצאת ולטייל ימצא ברחבי המושבה שלל בתי קפה, מסעדות וגלידריות במלון עדן אין גמישות ושירות הם מעל הכל. במידה ותרצו לבצע תיאומים בנוגע לארוחות, תוכלו ליצור איתנו קשר מבעוד מועד ואנו נדאג שיהיה לכם את האירוח הטוב ביותר שתוכלו לצפות לו.

הנוף

הנוף אליו משקיפה המושבה הוא יחיד ומיוחד. הר חורשן מצד אחד והים מצידה השני של המושבה מבטיחים פינות חמד להשקיף מהן אל הזריחה או השקיעה ולשטוף את העיניים באווירה אמיתית של חופש וניתוק מחיי היום יום.

המחיר

אנחנו אומנם רוצים לחזור לשגרה אך לא שוכחים לרגע שזהו זמן להצטמצם, לחפש פתרונות זולים יותר ועדן אין, מלון בזכרון מציע לכם חופשה קסומה במחיר אטרקטיבי במיוחד. הכנו את החבילות שלנו בהתאם לתקופה, דאגנו שהאירוח יעמוד בתו הסגול וכל שנותר הוא שאתם תבואו לבקר. נחכה לכם בסבלנות ונציע לכם חבילות אירוח מותאמות למשפחה או לזוג.

עדן אין – לחופשה פסטורלית במחיר אטרקטיבי

אנחנו מקווים שכולנו נוכל להיפגש בקרוב. לשם כך הכנו חבילות אירוח בזכרון יעקב במחיר אטרקטיבי במיוחד. ברור לנו שתרצו לחזור לטייל, לראות את הארץ ולהרגיש ניחוחות של חו"ל ואין כמו מושבת זכרון יעקב כדי להרגיש זאת.

מלון עדן אין מתנהל על פי התו הסגול ולוקח על עצמו אחריות לדאוג שתהיה לכם חופשה ישראלית מושלמת בתוך השקט והפסטורליות של המושבה.