זוג צעיר או ותיק? עם או בלי ילדים? כל מערכת יחסים זוגית זקוקה להתחדשות, ריענון ויציאה מהשגרה היומיומית. חופשה במלון בזכרון יעקב נותנת את המענה המושלם עבור חיזוק הקשר והשקעת זמן איכות משותף.

מלון עדן-אין, בית מלון בזכרון יעקב, מזמין אתכם לחופשה באווירה קסומה ורומנטית שתגרום לכם להרגיש קרובים מאי פעם ותעזור לכם לחזור לשגרה עם כוחות מחודשים. כל זאת לצד שמירה על ההנחיות ועל בטיחותכם בתקופה זו.

אירוח בזכרון יעקב – המקום להירגע ולהתפנק

השהות במושבה הציורית והפסטורלית, מזמנת רגעים קסומים וחוויות מפתיעות. בדיוק מה שאתם מחפשים כשאתם מחליטים לצאת לנופש זוגי בבית מלון בצפון. הנופים והטבע, האטרקציות, האפשרויות הקולינריות והתרבות הענפה, הופכים את זכרון יעקב לאחד המקומות המועדפים על זוגות לנופש בארץ.

סיורי יקבים

מושבת זכרון יעקב וסביבתה ידועה במגוון היקבים המשובחים שהיא מציעה כגון יקבי כרמל, יקב אמפורה, יקב התשבי ויקב סומק. סיור יקבים בזכרון משרה אווירה חמימה ונעימה ומשדרג את החופשה הזוגית שלכם. טעימות היין, הגבינות, המאפים האיכותיים והנופים הפסטורליים הנשקפים, מספקים חוויה זוגית ייחודית ובלתי נשכחת.

נופים ופינות חמד

במהלך הנופש הזוגי בבית מלון בזכרון יעקב, מומלץ לשוטט ברחובותיה של המושבה ולתור אחר פינות החמד ותצפיות הנוף המרשימות הפזורות בה. בנוסף לבניינים המיוחדים, הרחובות הציוריים והתושבים מסבירי הפנים, תוכלו לגלות מצידה האחד של המושבה נוף פנורמי של ים התיכון במלוא הדרו ומצידה השני את הנוף ההררי העוצמתי של רכס הכרמל.

פנינות טבע

בסביבתה של זכרון יעקב, ניתן למצוא פנינות טבע מקסימות שיחברו אתכם לאדמה ולטבע ובעיקר – אחד לשנייה. תוכלו לבלות את הימים השמשיים בחופשה שלכם בפיקניק בפארק רמת הנדיב המציע משטחים ירוקים ופריחה מלבלבת, בשמורת הטבע חוף דור-הבונים שתגרום לכם להנות מהפשטות של הטבע ומשקיעה רומנטית באחד החופים היפים בישראל או ביערות הכרמל העוצמתיים שמציעים מגוון רחב של מסלולי טיול קלילים ותצפיות מרהיבות.

המדרחוב

ביקור במדרחוב המוכר והפופולרי של זכרון יעקב הוא בגדר חובה עבור חוויה זוגית שלמה ומלאה. המדרחוב משרה אווירה "אירופאית" נפלאה ושופע בגלריות אומנות, חנויות בוטיק, חצרות איכרים חבויות, גלידריות, מסעדות, ברים ואדריכלות עתיקה מסקרנת במיוחד. כמו כן, חובבי המוזיאונים יימצאו בסביבת המדרחוב מוזיאונים מעניינים כגון בית אהרונסון – מוזיאון ניל"י ומוזיאון העלייה הראשונה.

המלון ומתקניו

הצוות בבית המלון בזכרון – עדן אין, מנוסה בלספק חווית אירוח נעימה, מפנקת ומותאמת לזוגות. צוות המלון מוכוון לדרישות ולצרכי האורחים ועושה את מיטב המאמצים כדי להעניק לכם את השירות הטוב ביותר. המלון נקי, מטופח ומעוצב עד הפרטים הכי קטנים שהופכים את החופשה שלכם לבדיוק מה שאתם צריכים כדי לנקות את הראש ולצבור כוחות.

תוכלו למצוא במלון פינות ישיבה אינטימיות לנוח ולהתרפק עליהן בנינוחות, אם בלאונג' הפנימי בלובי, בערסלים המפוזרים במדשאות הרחבות, במרפסת הכניסה השמשית או בפינות הישיבה האלטרנטיביות. בנוסף, תוכלו להירגע עם מגוון טיפולים בחדר העיסויים (בהזמנה מראש), לשבת על דרינק בלובי-בר ובעונה אף להשתזף בכיף במיטות השיזוף שלצד הבריכה.

ארוחת הבוקר העשירה והמגוונת שהמלון מציע היא מאותן הארוחות שגורמות לכם לפתוח את הבוקר באווירה של נופש. את ארוחת הבוקר מוביל השף שלנו, מתוך אהבה גדולה לקולינריה ומסירות אין קץ לאורחים ולדרישותיהם.

מלון עדן-אין – החופשה הזוגית הבאה שלכם

אנחנו נרגשים ומצפים להעניק לכם חופשה זוגית חלומית במושבה היפהפייה זכרון יעקב. אנו עומדים לרשותכם בכל שאלה או תהייה ושמחים להציע לכם חבילות אירוח מגוונות, במיוחד עבור הצרכים שלכם.

מלון עדן-אין קשוב להנחיות הקורונה ומתנהל על פי הכללים והמגבלות של התו הירוק. כל איש צוות וכל אורח מחויבים להציג אישור מתחסן, אישור מבריא או בדיקה שלילית מ-72 השעות שטרם מועד האירוח. כל זאת על מנת לאפשר פתיחת חדר אוכל, טיפולי ספא ובפסח גם פתיחת הבריכה, ולאפשר לאורחינו חוויה אמיתית של חופש ללא חשש. אנחנו לוקחים על עצמנו את האחריות המלאה לספק לכם אי ירוק של שקט, שלווה ומנוחה אחרי תקופה ארוכה של מתח ואי ודאות.